25.10.2005, 22:19
Vieras
04.11.2005, 14:52
Juu tuossa viikonloppuna tosiaan otan Yammusta noi pytyt pois ja ens viikolla vien ne porautukseen. En viel tiiä et hommaisinko niitä powerfilttereitä vai pipercrossin! Vai pitäiskö tyytyä alkuperäseen putsariin ja hommais ne kisaläpät et tulis vähä vääntöä. Kyl sen tiukalla koneella ja kisaläpillä pitäis jaksaa mäet ylös vitosellakin.
04.11.2005, 14:54
Ja toi äskeinen on vieras koska unohin kirjautua.
Vieras
04.11.2005, 23:26
no testaa nyt aluksi että kuinka kovaa se silloin uuden karheana 70 luvulla on kulkenut , voit jopa yllättyä timmin koneen tuomasta teho lisästä. oletko mutten ajatellut kokeilla vaikka dell'orton suuttimia?
hitto kun himottaisi jo se a1 perskule noo tammikuussa jos jaksaisi mennä istumaan teorioita, silloin tällöin.
hitto kun himottaisi jo se a1 perskule noo tammikuussa jos jaksaisi mennä istumaan teorioita, silloin tällöin.
04.11.2005, 23:37
Ai siäkii unohit kirjautua! Juu vois kokeilla vaik phbg:n suutinta ihan piruuttaan kun sit kaasareita putsaan. Joo parempi vaan kun ei rupee kaasarien kanssa paljoa roplaamaan jos mielii huolettomia kilsoja sit ens kaudella ajaa! Jokatapauksessa jäät varrella kun tikku paskaan kun Yammulla kääntää tupin nurin, mut ylämäessä saat mut sit varmaan kiinni! Mut uudet läpät tod. näk. hommaan tohon jos ne näyttää vähänkään kyseenalaisilta.
05.11.2005, 0:45
Specialisti kirjoitti:Ai siäkii unohit kirjautua!Pankaa kirjautuessa ruksi kohtaan "Kirjaa minut aina sisään automaattisesti", niin ei tarvitse enää kirjautua uudelleen joka kerta sivulla vieraillessa
05.11.2005, 22:48
jep laitoin ruksin siihenniinää.
itse asiassa en tiedä miten "tykkinelitahtiluumu" varre on koskaan ei ole ukko tuppi nurin kaasuttanut, vain 2 päällä sellaisia puoli täysiä kaasutuksia.
itse asiassa en tiedä miten "tykkinelitahtiluumu" varre on koskaan ei ole ukko tuppi nurin kaasuttanut, vain 2 päällä sellaisia puoli täysiä kaasutuksia.
05.11.2005, 23:16
No mä kiihytin oikeestaan kokoajan tuppi nurin sillon kun olit mun kyydissä! Johtuu vaan siitä harvuudesta, mut ei sillä kuitenkaan yksin ajaessa tarvinu täyzii kiihyttää jos ei ylämäki tai vastatuuli ollu! Huomen otan pytyt pois niin selviää viimein mäntien/pyttyjen kunto vaikka poraukseen ne jokatapauksessa ens viikolla menee!
Juu mut melkeen satavarma olen et Yammu on 2-tatisuuden ansiosta vähän ripeempi kiihtymään kun varre, mut toisaalta varre vääntää tiukoissa paikoissa ehkä vähän paremmin->sitkeempi!
Tuutko huomen kattoo Yammun hi-tec sylinterejä/mäntiä/läppiä kun otan ne pois?
Juu mut melkeen satavarma olen et Yammu on 2-tatisuuden ansiosta vähän ripeempi kiihtymään kun varre, mut toisaalta varre vääntää tiukoissa paikoissa ehkä vähän paremmin->sitkeempi!
Tuutko huomen kattoo Yammun hi-tec sylinterejä/mäntiä/läppiä kun otan ne pois?
06.11.2005, 0:22
en tiiä kerkeenkö tulla huomen kun on menoa klo9-14 mutta katsellaan.
juu niin no nyt voisi olla 2-t vs 4-t kiinostava kamppailu kun kumpaakaan ei ole kuristettu ja kumassakin on noin paattiarallaa saman verran tehoa.
Niin no on varrekin kyllä niin kierroskone että sitkeys on ehkä vain kaupunkiliikenteessa vähän hyödyksi, mutta varrekin nappaa "tehopiikin" noin 7000rpm eli sen jälkeen tuli se nopeus teho ulos, vieläkun kikkailen siihen uuden änkän niin veikakaan kierrosherkkyyden vähän parantuvan.
juu niin no nyt voisi olla 2-t vs 4-t kiinostava kamppailu kun kumpaakaan ei ole kuristettu ja kumassakin on noin paattiarallaa saman verran tehoa.
Niin no on varrekin kyllä niin kierroskone että sitkeys on ehkä vain kaupunkiliikenteessa vähän hyödyksi, mutta varrekin nappaa "tehopiikin" noin 7000rpm eli sen jälkeen tuli se nopeus teho ulos, vieläkun kikkailen siihen uuden änkän niin veikakaan kierrosherkkyyden vähän parantuvan.
06.11.2005, 11:58
Niin mutta vaikea verrata keskenään kun Yammun omamassa on 115kg ja Varrehan painoi 14? tai jotain! Elikkäs teho-omamassasuhde on 0,095kw/kg! Aikas jännä että Yammussa tulee "tehopiikki" samassa kohassa eli 7000rpm jolloin alkaa vasta vetää hyvin!
06.11.2005, 16:43
niin no mutta tehoa on saman verran no ihan sama molemmat liikuvat eteen päin.
perskuta ku on suppanassa ketjut ihan loppu, pitäs jaktaa pätkiä, mut ulkoon sataa.
perskuta ku on suppanassa ketjut ihan loppu, pitäs jaktaa pätkiä, mut ulkoon sataa.
06.11.2005, 21:53
No nyt on Yammusta pytyt pois ja Motot.netis on myös vähän kuvia niistä! Vai ketjut loppu? Monennetkos ketjut nää jo on sulla? Tuli just tos testattuu ajopuvun vedenkestävyys kun ajoin sateessa SäMällä! En kastunu yhtään eli voi tulkita onnistuneeksi hankinnaksi tuon Yokon Gore-tex puvun, varsinkin kun hinta oli vain 50e!
06.11.2005, 22:37
toiset ketjut jotka nyt lyhenan toista kertaa, ekat kerkesin lyhentaa kolmesti.
varreen ei tarvihe ku ketjuja öljytä seuraavalla ajokaudella, sen verran hyvässä kunnossa taitaapi olla kaikki kulutus osat.
pitääkin käydä katsomassa millaset ne pytyt on!
e:kävin katsomassa niitä kuvia, perskuta mäntähän on samanlainen kun uudessa rd:ssa, ainakin hengitys aukoista päätellen. Olikos muuten pahasti väljät? pahassa kunnossa? kun kuvista ei oikein pysty sanomaan...
varreen ei tarvihe ku ketjuja öljytä seuraavalla ajokaudella, sen verran hyvässä kunnossa taitaapi olla kaikki kulutus osat.
pitääkin käydä katsomassa millaset ne pytyt on!
e:kävin katsomassa niitä kuvia, perskuta mäntähän on samanlainen kun uudessa rd:ssa, ainakin hengitys aukoista päätellen. Olikos muuten pahasti väljät? pahassa kunnossa? kun kuvista ei oikein pysty sanomaan...
06.11.2005, 23:13
Oli joo perhanan väljä kun männät lonksui pytyissä! Muuten ei mitään vaurioita näkyny missään ja kiertokangissa ei ole välystä tippaakaan. Mitä oot mieltä et saako päivä paistaa läppien välistä vai onko ne sillon sököt? Huomen vien pytyt, kannet ja läppävenat kouluun ja lasikuulapuhallan pytyt ja kannet sekä näytän läppiä opelle ja kysyn et mitä se on niistä mieltä!
07.11.2005, 23:12
läpistä en osaa sanoa yhtään mitaan kun ei ikina ole ollut läppävehjetta mulla.
niin no, olihan ne sittan aikas väljät
niin no, olihan ne sittan aikas väljät