Soliferia

Täysversio: Moottoripyörät
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Joo ne läpät oli open mukaan ihan kunnossa mut sano et ne voi kääntää toisin päin niin jäykistyvät vähän! Pitää ite tilata ne männät sano kymen dieselis, eli tilaan jokupäivä männät, ketjut ja rattaat ja etuarruvaijerin Stormilta! Hei viittitkö Kaihis kattoo siitä Stormin luettelost ne mäntien hinnat ja saako RD:seen etujarruvaijeria?!
Specialisti kirjoitti:Joo ne läpät oli open mukaan ihan kunnossa mut sano et ne voi kääntää toisin päin niin jäykistyvät vähän! Pitää ite tilata ne männät sano kymen dieselis, eli tilaan jokupäivä männät, ketjut ja rattaat ja etuarruvaijerin Stormilta! Hei viittitkö Kaihis kattoo siitä Stormin luettelost ne mäntien hinnat ja saako RD:seen etujarruvaijeria?!

juu voisin oikeestaa katsoa.

etujarruvaijeria ei ole luettelossa on vaan dt:seen
männät ovat 20€ kappale 74-81 vm rd:seen, ovat tarvike eivät proxin mäntiä.
Ketjuratas paketinkin saa mutta siinä ei ole paketti hintaa vaan yksilö osa hinnat.
Joo no pitää mitata vanha mäntä ja tilata seuraava ylikoko.
mittaa sylinteristä ja päätä siten minkä tilaat, kerroitko sille diiselille että mihin kokoon laitetaan? kun veikkaan että kannattaa mitata pytyt ja sit vasta mäntä.
Ei kun se sano dieselis että hanki seuraavan ylikoon männät! Pitäs vaihtaa etupäähänkin öljyt talven aikana ja ottaa akku pois ja ladata sitä pari kertaa talvessa sekä rasvata vaijerit ja lyhentää etujarruvaijeri! Ei tässä mitään kiirettä ole kun on koko talvi aikaa!
Specialisti kirjoitti:Ei kun se sano dieselis että hanki seuraavan ylikoon männät! Pitäs vaihtaa etupäähänkin öljyt talven aikana ja ottaa akku pois ja ladata sitä pari kertaa talvessa sekä rasvata vaijerit ja lyhentää etujarruvaijeri! Ei tässä mitään kiirettä ole kun on koko talvi aikaa!

talvikin on niin tärkeä osa pärräilyä Nauru

näin muuten sinut tänään koulussa, ruokkalassa ja auton työpajalla, oltii tutustumas.
Ai sä olit siinä ryhmässä mikä oli aamupäiväl tutustumas sielä! Juu oli semmone rennon letkee työtunti et hengailtii vaan työsalis eikä tehty oikeen mitään, paitti hitsailtii yhen luokkakaverin volvon ovee! Nauru Juu talvi on tärkiä kun sillon ei voi mennä ajelee niin voi syventyä remppaamaan pärrää ja ajohaluja voi tyydyttää mopolla rälläämällä!
itellä ei oo pärrässä mitään laitettavaa, korkeintaan mopossa Nauru jos siitä jaksais pytyn avata niin oisin tyytyväinen.

juu jokos veit ne pytyt poraukseen?
Ehen, pitää tosiaan ensin tilata ne männät ja sitten vasta voi porauttaa ne pytyt! Ei tässä mikään kiire ole, ens viikolla mittaan männät ja sit tilaan Stormilta kaikki muutkin osat mitä Yammuun tarvii! Täs ei ole nyt just ollu inspiratio mitenkään huipussaan ton pärrän suhteen kun on tullut lähinnä SäMällä ja autolla ajeltua vaan!
juu no sullahan on koko talvi aikaa Nauru

itella ei ole tekemista kun korkeintaan suppanan kanssa hiukkasen, just pytyn avaus, ketjujen silpominen tms.
Juu ja mulla on se SäMän maalausprojekti vielä että ei hirveetä tekemisenpuutetta pitäis olla kuitenkaan! Razz Nyt jo hivenen vituttaa kun ajokauteen on 4-4,5kk aikaa vielä! Millos aattelit mennä niitä teorioita istumaan?
Specialisti kirjoitti:Juu ja mulla on se SäMän maalausprojekti vielä että ei hirveetä tekemisenpuutetta pitäis olla kuitenkaan! Razz Nyt jo hivenen vituttaa kun ajokauteen on 4-4,5kk aikaa vielä! Millos aattelit mennä niitä teorioita istumaan?

varmaan tammikuussa. Vai paljon niitä pitaa istua? ku en välttämättä aina pääse tunnille ku sellanen on kun on tuo harrastus joka vie suurimman osan ilta aikaa. no mulla on korttiin 5kk aikaa Nauru
Niinno se voi olla ongelma kun noi on aina tiettyinä iltoina noi teoriat. Ei niitä kyllä ollu muistaakseni kun kolmena iltana et ne on aikas nopeesti käyty, jos sulla vaan sattuu et ei oo harkkoja just samana iltana! Ne oli yleensä siinä klo 17-19:30.

Prkl et tuli SäMän etujarruun tehoa kun säädin vaijerin sopivalle kireydelle kun enne oli liian kireel ettei ollu voimaa painaa tarpeeks. Nyt saa etupyörän lukkoon soralla melkeen nopeudesta kuin nopeudesta!
Specialisti kirjoitti:Niinno se voi olla ongelma kun noi on aina tiettyinä iltoina noi teoriat. Ei niitä kyllä ollu muistaakseni kun kolmena iltana et ne on aikas nopeesti käyty, jos sulla vaan sattuu et ei oo harkkoja just samana iltana! Ne oli yleensä siinä klo 17-19:30.

Prkl et tuli SäMän etujarruun tehoa kun säädin vaijerin sopivalle kireydelle kun enne oli liian kireel ettei ollu voimaa painaa tarpeeks. Nyt saa etupyörän lukkoon soralla melkeen nopeudesta kuin nopeudesta!

juu se on todella se vaijerijarrun huono puoli, että ei voi olla kireällä, pitää olla siten että saa kahvan lähes pohjaan.

niin no mulla sattuu harkat aina melkeestaa tohon väliin, no pitänee katsoa miten tekee? voiko noita teorioita jättää väliin?
Kyllä niitä vissiin voi jättää väliin ja käydä seuraavassa kurssissa.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34