Soliferia

Täysversio: Moottoripyörät
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Nonnii, nyt on osat tilattu! Tulee: Yläpään tiivistesarja, 43,50mm männät(taiwanilaiset) ja ketjurataspaketti. Suuttimia ei ollut Teikei kaasareihin et täytyy pärjätä nuilla.
Specialisti kirjoitti:Nonnii, nyt on osat tilattu! Tulee: Yläpään tiivistesarja, 43,50mm männät(taiwanilaiset) ja ketjurataspaketti. Suuttimia ei ollut Teikei kaasareihin et täytyy pärjätä nuilla.

joko testasit että niihin käypi mikunin tms suuttimet? kun mopo mikuneihin käypi kaiketi lorton suuttimet.
Eikun se sano sielä Stormilla että liian iso kierteen halkaisija Mikunissa ja Keihinissä! Saapa nähä kauan noi taiwanilaiset halppismännät(18e kpl)kestää! Nauru Kuitenkin pitäs tulla jonkun verran lisää potkua porautuksen jälkeen, varsinkin kun ottaa sen kumiadapterin pois mikä yhistää putsarit siihen imyäänenvaimentimeen joka kuristaa niin perkuleesti!
Specialisti kirjoitti:Eikun se sano sielä Stormilla että liian iso kierteen halkaisija Mikunissa ja Keihinissä! Saapa nähä kauan noi taiwanilaiset halppismännät(18e kpl)kestää! Nauru Kuitenkin pitäs tulla jonkun verran lisää potkua porautuksen jälkeen, varsinkin kun ottaa sen kumiadapterin pois mikä joka kuristaa niin perkuleesti yhistää putsarit siihen imyäänenvaimentimeen !

, korvaat vakio putsarin jollakin vai otat vaan jostakin palaa pois?

no kyllä jos nuilla 10000km pääset niin on aikas hyvä hinta/laatusuhde.
Ei se vakioputsari mitään kurista vaan se imuäänenvaimenninpönttö, samannäkönen pötikkä kun se öljysäiliö mut toisella puolella! Se on yhistetty putsariin sillä kumiadapterilla minkä toivinmukaan voi poistaa ja sitten ei ole imuäänenvaimennin käytössä eikä sitä edes huomaa ulospäin! Wink Yammus on vielä niin tyylikkäät imuäänet että nekään ei haittaa, ei ole ollenkaan semmone laiska boooooo...niinkun Sämäsä ja Suppanassa!

Ainon ajaa ainakin sen 15 000km samoilla männillä kun ei se Yammu ole aukoiltaan läheskään yhtä korkeeviritteinen kun nää uudet "kisakireet" 2-T kyykyt! Ja 2-tahissahan männän/renkaiden kulumisen määrää pääasiassa aukkojen muoto, koko ja puristussuhde! Yammussa on aikas pyöreet aukot ja mämmänrenkaiden katkokset tulee imupuolelle joten niihin ei kohdistu läheskään samoja rasituksia kun pakopuolella olevilla katkoksilla!
Osat tuli Stormilta! Tuli vielä ketjurasvakin kaupan päälle! Aikas nopeesti tuli kun tiistaina tilasin niin tänään oli jo postissa! Shocked Männät onkin oikeen jaappanilaista tuotantoa vaikka Stormin myyjä väitti niiden olevan Taiwanilaiset tarvikemännät!? Wink Huomen vien koulun jälkeen pytyt poraukseen!
no saat sen rempan tehtyä ennen joulua Nauru , alatko sitten rakentaa sämää?
SäMäprojekti voi mennä kevättalven puolelle, kattoo nyt. Hommataan Yammuun uus Pohjolan vakuutus joka on voimassa ympari vuoden ilman seisontaa! Vuosimaksu on vain reilu 200e 76 vuosmallin pärrällä! Äippä soitti vakuutusyhtiöön että onko tämä mahollista ja on se. Motot.netissäkin on asiasta ollu keskustelua ja sieltä sen huomasinkin!

Eli jos vaikka Tammikuussa tulee yhtäkkiä sulat kelit niin eikun Yammu alle ja menoks! Putos yli puolella vakuutusmaksut Yammusta kun on vielä vanha pyörä. Siis mitä vanhempi pyörä sitä halvemmat vakuutukset. Sunkin kannattais ehottee teidän porukoille että Pohjolalla on tommonen uus pärrävakuutus!
Specialisti kirjoitti:SäMäprojekti voi mennä kevättalven puolelle, kattoo nyt. Hommataan Yammuun uus Pohjolan vakuutus joka on voimassa ympari vuoden ilman seisontaa! Vuosimaksu on vain reilu 200e 76 vuosmallin pärrällä! Äippä soitti vakuutusyhtiöön että onko tämä mahollista ja on se. Motot.netissäkin on asiasta ollu keskustelua ja sieltä sen huomasinkin!

Eli jos vaikka Tammikuussa tulee yhtäkkiä sulat kelit niin eikun Yammu alle ja menoks! Putos yli puolella vakuutusmaksut Yammusta kun on vielä vanha pyörä. Siis mitä vanhempi pyörä sitä halvemmat vakuutukset. Sunkin kannattais ehottee teidän porukoille että Pohjolalla on tommonen uus pärrävakuutus!

pitäs muuten kattoa. Toisaalta ku miellä on kaikki vakuutukset tapiolassa niin sieltä saa poonuksia, en nyt muista paljo se peruskasko on mutta varmasti enempä ku 200€ voi olla että se oli jotaa 400€ 2 kertaa vuoes, en muista.
Niin en tiiä kannattaako sit mutta Pohjolan sivuilla on se laskuri minne syötetään pärrän tiedot yms. niin saa katsottua paljon oman pyörän vakuutusmaksu on! Helvetin paljon putos vakuutukset mut jos olis ollu vaikka 90-luvu pärrä niin olis siinä 400e pintaan, et kannattaa olla wanha pyörä! Wink

Pirun hyvä kelikin tuol ulkona ja Yammu rempassa, prkl jos rempan jälkeen on sulat kelit niin vakuutus vaihtoon ja menoks! Nauru
Onkos täällä muuten kellään solikan lisäksi uraalia, tai onko porukoilla?
Jerekar kirjoitti:Onkos täällä muuten kellään solikan lisäksi uraalia, tai onko porukoilla?

Ei ole kellään tutuilla Uralia mutta Haminassa pyörii yks äijä melkeen ympäri vuoden vanhalla Uralilla! Välillä se ajelee sivuvaunun kanssa ja välillä ilman.
haha, imatralta löytyy sellasiakin hulluja, pärräävt sivuvaunu uraleilla.. niitä on jotakuinkin 3-4 kaveria ? ehkä
sivuvaunu pyörällähän voisi ajaa ympäri talven! hei nyt pitääkin ostaa joku vanha itäpyörä vaunun kanssa kun on ikää Nauru päihittää auton jos on alle 5 astetta pakkasta Razz eikä kaatumistakään tarvi pelätä!
kaihis kirjoitti:sivuvaunu pyörällähän voisi ajaa ympäri talven! hei nyt pitääkin ostaa joku vanha itäpyörä vaunun kanssa kun on ikää Nauru päihittää auton jos on alle 5 astetta pakkasta Razz eikä kaatumistakään tarvi pelätä!

Joo hommataan sit vaika vanhat Jawat sivuvaunuilla ja pörrätään ympäri vuoden niin päästään Kymärin takasivulle tai uutisten loppukevennykseks! Nauru

Joo mä ainakin aion hankkia seuraavaks pyöräks jonkun 250-350cc Jawan, MZ:n tai jonkun muun itäisen pyörän. En kuitenkaan luota ihan venäläiseen "laatuun", mieluummin itä-saksalainen tai Tsekkiläinen. Ainakin 70-luvun Jawoihin löytyy aika hyvin osaa mutta niissä on yks huono ominaisuus, niissä on vaihteet alaspäin vaika siihenki tottuu.

MZ ETZ 250 tai 300 olis kyt pirun hyvä vaihtiehto, niissä kun ei ole mitään hienouksia, ainoastaa se kaikkein tarpeellisin löytyy! Ei läppiä, tuorevoitelua yms hienouksia. ETZ ei ehkä ole mikään kaunis niinkun japsipärrät mutta eihän sitä ulkönäöllä ajetakkaan. Kuulemma todella hyvin kiihtyvä ja vääntävä pyörä varsinkin toi 300cc ETZ. Alle 10sek 0-100 eli ei jää jalkoihin ja siltikään ei koskaan tarvi käyttää yli 5000rpm jolla tulee myös huipputeho ulos.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34