Soliferia

Täysversio: Moottoripyörät
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Ja kehtaa lähtee viivoille, täystehosena kulkee 150-160
yamaha dt enska puolelta ois kanssa yks hyvä vaihtoehto, on todella kestävä, saa muistaakseni viritettyä helposti, saa suhteellisen halvalla ja on tyylikäs Cool
Yamaha Dt125r on vääntävin piikki millä olen ajanut. Edellyttäen tietysti, että YPVS on säädöissä. DT on myöskin vakaimpia enskapiikkejä ajaa. Miinuksena ainakin R-mallissa on aivan kamala satula. Puoli tuntia satulassa saa perseen todella puuduksiin. Oikein hyvä peli!

Itsellä on ollut Kawan KMX 125 ja sekin on todella hyvä piikki. Väittäisin luotettavimmaksi piikiksi ikinä! Tenkiikka todella simppeliä ja huoltokohteet hyvin esillä. Satula mukava myös matka-ajoon. Ei aivan yhtä vääntävä, kun DT mutta Giannellin putkella ihan riittävän hyvä. Ainakin kun KIPS on toiminnassa. Hieman pieirunkoisempi, kun DT joten ketterämmän tuntuinen. Tosin suuntavakavuus maantiellä häviää hieman DT:lle. Itse olen niin tykästynyt KMX:ään, että ajelen nykyisin sen suomessa harvinaisella 200cc mallilla.Nauru

Kyykyistä en osaa sanoa mitään, kun en edes pysty sellaisilla kunnolla ajamaan. Selkä ja hartiat ei kestä etukenoa ajoasentoa....
Minkälaiset huoltovälit nuissa on?
Eli kummalla tulee ns. "halvemmat kilometrit". Varmasti riippuu aika paljon pyörän kunnostakin,mutta näin yleisesti....?
noniin löysin tämän aiheen käyttäen hakua... noniin asiaan mitäs moottoripyöriä tarkoitan mielellää kevareita mutta kuitenkin..itse ajattelin jos hommaan kevarikortin niin hommaan HONDA CB125, joten jos jollain tässä foorumilla olisi sellainen niin voisi kertoa kannattaisiko hommata...huippunopeuden...ja paljon pääsee tankillisella..kertokaamitä kevareita teillä on
Joo. Mulla on semmoinen pärrä, kun Honda MBX 125. 2-t pärrä siis on. Siinä vaan on sellainen ropleema, että ei taho mennä lohkot paikoilleen. Ilmeisesti uusi vaihderatas ei käy yksiin vanhan rattaan kanssa, ja akselit puskevat toisiaan poispäin --> lohkot ei mee paikoilleen.
Niin mikähän tuohon ois keino ? Kun se toinen ratas on kiinteä akselissa, ja se koko akseli maksaa melkein 200€ postikuluineen. Vanha ratas taas on paska, et sitä ei kannata laittaa takas kii.
Käytettynäkään ei pyöri noita kokonaisia vaihteistoja.
Mullakin oli kesällä samalla koneella oleva Honda MTX 125cc ja, ei voi kyllä muuta sanoa moottorista kun "vittu mikä paskaläjä"... Twisted Evil
Näinpä... Mut mikäs ois se ratkasu sitten ongelmiin ? Kun ei viittis mennä ostaa sitä helvetin kallista akselia...
Motomaster.fi purkaamolla on kyseinen pyörä jossa näyttäs olevan moottorikin. kysy sieltä kakkos moottoria!
Itsekkin voin ylistää piikki detsiä!! Itsellä x mallin pyörä jolla tullut rullailtua viime kesänä noin 20tkm. Nyt vähäsen päältä 30tkm mittarissa kun jäi talveksi seisomaan. Konekkaan ei pidä minkään misia ylimääräisiä ääniä ja välyksiä ei ole vielä ilmennyt, mutta laakeriremppaan menee ennen ensi kesän ajoja.

Toiminut aina moitteitta ja kulkujakin löytyy kun putkea ja kaasaria vaihtaa ja pyttyä korottaa!! Kulkee ainakin riittävästi, että pysyy Suomen liikenteessä mukana.

Myös vajaa 200km mökki matkat taittuivat mukavasti.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34