27.05.2012, 12:42
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
27.05.2012, 16:29
Venäläisten keksintöhän se tuo asbesti on... Useita ladoja purkaneena olen huomannut että kaikissa niissä on käytetty asbestia jarrupaloissa ja kytkinlevyissä...
27.05.2012, 20:21
Kaikkeen se r*ssä pystyy
28.05.2012, 15:08
ei kukaan haluais ostaa multa xbox 360 pelikonetta ja paria peliä voi tarjota.
28.05.2012, 16:53
solifer sm 86 kirjoitti:Kaikkeen se r*ssä pystyy
Niin sen takia kaikki Lada harrastajat kuolevat niin aikaisin... Tai sitten ne kuolee häpeästä... tai niiden pumppu pettää kun ne työntää ladaa jossain tienposkessa.... Sori vaan lada harrastajat...
28.05.2012, 17:07
lada kuskit kuolee hitauteen
28.05.2012, 17:28
Jo on p*rkele jos ladaa ruvetaan morkkaamaan! ei se Lada sen huonompi auto oo kuin muutkaan. samalla lailla muissakin on vikoja mutta niistä ei vain puhuta! Mutta lada miehet ovat sen verta suora selkäsempää porukkaa että pystyy rehellisesti autonsa vioista puhumaan, kuin esim riisukuppeilla pärrääjät joilla ei muka koskaan ole mitään vikaa vaikka vähä väliä merkki huollossa...
Niin tämähän pätee vain -95 ja alle ladoihin
...eh heh...
Niin tämähän pätee vain -95 ja alle ladoihin
...eh heh...
28.05.2012, 20:29
No joo, meidän pihassa ollut 7-13 ladaa aikojen saatossa (en pysy enää laskuissa) ja ei niissä koskaan sen suurempia vikoja ollut. Olihan ne kyllä aikalailla pelkistettyjä autoja, kuten esim sisätilan lämmitin ei yhdessä 1700 ruiskussa työntänyt koskaan muuta kuin kuumaa ilmaa, ja helteellä niin kuumaa että ne muoviritilät siitä kojelaudasta suli Naapurissa taas vm 93 1500nen lartsu syttyi palamaan kun ladan moottorin tuottama kuumuus sulatti yhden bensaletkun poikki moottorin päältä, niin siitä autosta ei jäänyt henkiin kuin peräkoukku Sitten yksi meidän oma lada, 1200sen ällä korilla, Fiiat Abarthin 2.0 ralli tekniikalla ollut rousku, hajosi lopullisesti kun erääseen mutkaan kurvatessa Ladan toinen takapyörä päätti irrota, ja siitähän se koko laitos kippasi muutaman voltin kera ojaan. Sitten yksi 1400 Lapatin katkaisi kolme kertaa kardaaniakselin, ihan normi ajossa Sitten yhdelle 1200 ässälle, joka oli vakiokoneella tapahtui 100km yhtäjoksoisen ajon jälkeen sillei että yksi pytty/mäntä leikkasi kiinni ja kone jumiin=kampura paskaksi. Syynä lämpökiinni leikkaaminen
Näitä tarinoita riittäisi loputtomiin, kun noita ladoja on ollut niin rallikäytössä kuin siviilikäytössäkin Yksi Lada taisi meltä päästä ehjänä uuteen kotiin, muut on meillä purettu tai viety romunkeräykseen
Näitä tarinoita riittäisi loputtomiin, kun noita ladoja on ollut niin rallikäytössä kuin siviilikäytössäkin Yksi Lada taisi meltä päästä ehjänä uuteen kotiin, muut on meillä purettu tai viety romunkeräykseen
28.05.2012, 22:08
Se on totta että ladat on lämpimiä autoja,siperiassa pitääkin olla
Mutta tuommoinen 2.0l abarthin tekniikka olis kiva omaan bravoon,toki vähän piristeltynä uuvempana yms
Mutta tuommoinen 2.0l abarthin tekniikka olis kiva omaan bravoon,toki vähän piristeltynä uuvempana yms
29.05.2012, 14:58
Meiltä löytyy enää sen moottorin loota. Oli muuten ihan helvetin tehokas kone se, viri imusarjalla ja viri nokka akselilla yms. En enää muista mitä kaikkea muuta siinä oikein oli, mutta potkua oli kyllä ihan helvetisti
29.05.2012, 22:55
Niimpä juuri tosin nykysestä 1,4 vakio tekniikasta tuntuu potkua löytyvän ainakin vielä välttävästi. Suunnitteilla ois ainakin jos ei nyt sentää abartin tekniikkaa vaan vakio tekniikka+parempi putkisto ja jos on mahollista ostaa sen 1,1 vai oliko se pienempi 1,2l koneen vaihde lootan,jolloin saa kiihtyvyyttä kun välitetty pienemmälle koneelle. Sitten jäälle rallia ajamaan Samalla se 3 vaihde korjaantus...
30.05.2012, 11:19
Laita kuvaa siitä kärrystä?
30.05.2012, 23:58
Pittee joskus laittaa. kuvani on vissiin liian isoja kun en viestiini niitä saa....
01.06.2012, 1:10
Jönskystähän löytyi paikallislehdestä ihan artikkeli!
01.06.2012, 12:40