Soliferia

Täysversio: Tsättitopik
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
niihän se ois Hymy sitä jos vähän jalostettaisiin voisi olla ehkeen tappamaton aine...
Venäläisten keksintöhän se tuo asbesti on... Useita ladoja purkaneena olen huomannut että kaikissa niissä on käytetty asbestia jarrupaloissa ja kytkinlevyissä...Hymy
Kaikkeen se r*ssä pystyy Nauru
ei kukaan haluais ostaa multa xbox 360 pelikonetta ja paria peliä Wink voi tarjota.
solifer sm 86 kirjoitti:Kaikkeen se r*ssä pystyy Nauru

Niin sen takia kaikki Lada harrastajat kuolevat niin aikaisin...Nauru Tai sitten ne kuolee häpeästä... tai niiden pumppu pettää kun ne työntää ladaa jossain tienposkessa.... Sori vaan lada harrastajat...Wink
lada kuskit kuolee hitauteen Nauru
Jo on p*rkele jos ladaa ruvetaan morkkaamaan! ei se Lada sen huonompi auto oo kuin muutkaan. samalla lailla muissakin on vikoja mutta niistä ei vain puhuta! Mutta lada miehet ovat sen verta suora selkäsempää porukkaa että pystyy rehellisesti autonsa vioista puhumaan, kuin esim riisukuppeilla pärrääjät joilla ei muka koskaan ole mitään vikaa vaikka vähä väliä merkki huollossa...
Niin tämähän pätee vain -95 ja alle ladoihin Cool

...eh heh...
No joo, meidän pihassa ollut 7-13 ladaa aikojen saatossa (en pysy enää laskuissaNauru) ja ei niissä koskaan sen suurempia vikoja ollut. Olihan ne kyllä aikalailla pelkistettyjä autoja, kuten esim sisätilan lämmitin ei yhdessä 1700 ruiskussa työntänyt koskaan muuta kuin kuumaa ilmaa, ja helteellä niin kuumaa että ne muoviritilät siitä kojelaudasta suliNauru Naapurissa taas vm 93 1500nen lartsu syttyi palamaan kun ladan moottorin tuottama kuumuus sulatti yhden bensaletkun poikki moottorin päältä, niin siitä autosta ei jäänyt henkiin kuin peräkoukkuNauru Sitten yksi meidän oma lada, 1200sen ällä korilla, Fiiat Abarthin 2.0 ralli tekniikalla ollut rousku, hajosi lopullisesti kun erääseen mutkaan kurvatessa Ladan toinen takapyörä päätti irrota, ja siitähän se koko laitos kippasi muutaman voltin kera ojaan.Nauru Sitten yksi 1400 Lapatin katkaisi kolme kertaa kardaaniakselin, ihan normi ajossaNauru Sitten yhdelle 1200 ässälle, joka oli vakiokoneella tapahtui 100km yhtäjoksoisen ajon jälkeen sillei että yksi pytty/mäntä leikkasi kiinni ja kone jumiin=kampura paskaksi. Syynä lämpökiinni leikkaaminenNauru

Näitä tarinoita riittäisi loputtomiin, kun noita ladoja on ollut niin rallikäytössä kuin siviilikäytössäkinHymy Yksi Lada taisi meltä päästä ehjänä uuteen kotiin, muut on meillä purettu tai viety romunkeräykseenNauru
Se on totta että ladat on lämpimiä autoja,siperiassa pitääkin olla Cool
Mutta tuommoinen 2.0l abarthin tekniikka olis kiva omaan bravoon,toki vähän piristeltynä uuvempana yms Razz
Meiltä löytyy enää sen moottorin loota. Oli muuten ihan helvetin tehokas kone se, viri imusarjalla ja viri nokka akselilla yms. En enää muista mitä kaikkea muuta siinä oikein oli, mutta potkua oli kyllä ihan helvetistiHymy
Niimpä juuri Cool tosin nykysestä 1,4 vakio tekniikasta tuntuu potkua löytyvän ainakin vielä välttävästi. Suunnitteilla ois ainakin jos ei nyt sentää abartin tekniikkaa vaan vakio tekniikka+parempi putkisto ja jos on mahollista ostaa sen 1,1 vai oliko se pienempi 1,2l koneen vaihde lootan,jolloin saa kiihtyvyyttä kun välitetty pienemmälle koneelle. Sitten jäälle rallia ajamaan Dance Samalla se 3 vaihde korjaantus...
Laita kuvaa siitä kärrystä?Hymy
Pittee joskus laittaa. kuvani on vissiin liian isoja kun en viestiini niitä saa....
Jönskystähän löytyi paikallislehdestä ihan artikkeli! Razz
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40