22.10.2013, 22:21
Elä pistä edes sitä 1,5mm koroketta. Kerta on jälellä 0,5mm tiiviste pintaa on kantta madallettu korkeintaan 0,5-1mm. Ja tuo ei tomoksessa tunnu missään,päin vastoin,mielestäni parempi käynnistyvyys ja ehkä himpun parempi vääntö.
Pytyksi tuohon tulee 65cc airsalin pytty,johon muokkailen am6 läpät. Käypikö tuohon minarell rv4 koneeseen muut sähköt? Esim am6 koneen sähköt?

Jonkin ajan päästä alko homma käymään jo tylsäksi (tai no kytkin haisi siihen malliin,että parempi lopettaa) niin viimeiseen mutkaan vetäsin reilusti käsi jarrua ja siihen jäätiin. Lata sammui ja kone pellin alta työnti savua niin pirusti. Eipä kiinnostanut jäädä tutkimaan savuavaa samaraa ja kävelin kottiin...

solifer sm 86 kirjoitti:En avannut,mutta oliskohan turojen satasen samara?![]()
No eipä tämä nykyisellään ole kovinkaan vilkas,muutaman kylä hullun viimeinen kokoontumis paikka... Kumma kun reilu 1500 on kirjautunut foorumille,mutta silti vain muutama aktiivinen käyttäjä. Syynä tähän olettaisin olevan soliferin ylivoimainen laatu,eipä ole pahemmin korjattavata,joten vähän jutun aihetta (lie sattunut minulle maanantai malli,kun kuitenkin kirjoittanut 1752 viestiä tänne).
Joskus jopa moderointia tarvittiin,meitä moderaattoreitakin on täällä kaksi. Tosin toisesta en ole kuullut mitään kohta vuoteen... Kerran jouduin jopa yhden käyttäjän poistamaan. Eli melko vilkasta tuppaa olemaan.
SM83 kirjoitti:solifer sm 86 kirjoitti:....Syynä tähän olettaisin olevan soliferin ylivoimainen laatu,eipä ole pahemmin korjattavata,joten vähän jutun aihetta......
![]()
![]()
Jostain syystä alkoin naurattamaan tässä kohdin...
kirjottaessa. No eipä ole monessa mopossa niin hyvää ajo asentoa,kuin solikassa. Ja onhan tio itsellä taas puolvuotta kestänyt,ilman korjauksia. Tosin ajelen max 3km viikossa nykysellään sillä...