Elä pistä edes sitä 1,5mm koroketta. Kerta on jälellä 0,5mm tiiviste pintaa on kantta madallettu korkeintaan 0,5-1mm. Ja tuo ei tomoksessa tunnu missään,päin vastoin,mielestäni parempi käynnistyvyys ja ehkä himpun parempi vääntö.
Jaa, kerkesin pistää jo kumminkin.
Nytpä olisi AX;ään moottori,ihan vaan perus axun kone,mutta ulkomailta tilatun tuorevoitelu pumpun kanssa.
Pytyksi tuohon tulee 65cc airsalin pytty,johon muokkailen am6 läpät. Käypikö tuohon minarell rv4 koneeseen muut sähköt? Esim am6 koneen sähköt?
Am6 sähköt kävi muistaakseni aika helpolla, onko tulossa ihan kilpi peli? Kyllähän sekin varmaan liikahtaa tuolla 65 pannulla.
Rabasan ducatit ei ainakaan käy oikeen mitenkään siihen.
Tuli sitten sorruttua ja ostettua pelto/jää auto...
Lada samara VAZ-21099
Eikä ollut hinnan kiroissa,kuusakosken maksamista romuautojen hinnasta 1/2 osa...
Ajettu vain 199tkm,hylätty katsastuksessa ruosteen ja vilkkujen toimimattomuuden takia. Mutta kovasti on käytön jälkeä ja sitä tulloo lissää.
?
Ladalla tullut harrastettua sen verta,että jänniä ominaisuuksia ilmennyt:
-konepellin alla on työvalo,kun rassaa konetta
-kova peli keittämään,kun on sen pari tuntia kakkos vaihteella huudattanut
-kun kone alkaa poreilla sammuu ajovalot,jäähdyttyään toimii
-huonohko maavara,veli poika oli kaverinsa kanssa vetässy ladan metsässä kiven nokkaan kiikkumaan,vetäsin raakasti raktorilla irti.
-ovet huonohkoja aukeamaan,varsinkin taka ovet,täytyy potkasta lukon kohdalle,ennen kuin aukeaa
-kytkin ottaa aika ylhäältä,pittee vaijeria säätää
-joka puolella lukee venäjäksi,vähän aikaa menin ennen kuin löysin jäähdyttimen korkin...
Plussina halpa hinta,lämmin,toistaiseksi liikkuu ja siitä saapi sen 60e kun pistää paaliin
Hehheh, noi Samarat on kyllä sellaisia käytettyjä käsikranaatteja...
Non niin!
Unohtunut päivitellä,miten ladan kanssa on mennyt. Viikko sitten tuli ajettua melkosta rässiä pellolla ja kone pääsi keittämään,no odotettiin vähän aikaa ja kytkin savuten uudestaan.
Jonkin ajan päästä alko homma käymään jo tylsäksi (tai no kytkin haisi siihen malliin,että parempi lopettaa) niin viimeiseen mutkaan vetäsin reilusti käsi jarrua ja siihen jäätiin. Lata sammui ja kone pellin alta työnti savua niin pirusti. Eipä kiinnostanut jäädä tutkimaan savuavaa samaraa ja kävelin kottiin...
Patin päivän päästä ajattelin katsoa,miten samaran kävi. Ei lähtenyt vetämällä käyntiin,johtuen siitä että kytkin luistaa,no latailin akun ja kokeilin käyntiin,no startti ei lyö päälle. Tutkailin ja taisipa olla jako hihnakin poikki... Aika vekkuli tapaus,yhdessä rytäkässä kytkin levisi,startti keksi jumiutua ja jako hihna katketa.
Jos jotain positiivista,niin tuo ladan hankookin akku on melko uusi ja siitä saa laturin yhteen projektiin.
Kyllä ihmeen vilkasta porukkaa tälläki foorumilla. Ei heti ois uskonu, ku pari päivää sitte jätin osto ilmoituksen kaasarista, nii jo eilen olivat tyrkytelleet mulle semmosta
Ei vaan monella muulla foorumilla käy tällä tavalla...
En avannut,mutta oliskohan turojen satasen samara?
No eipä tämä nykyisellään ole kovinkaan vilkas,muutaman kylä hullun viimeinen kokoontumis paikka... Kumma kun reilu 1500 on kirjautunut foorumille,mutta silti vain muutama aktiivinen käyttäjä. Syynä tähän olettaisin olevan soliferin ylivoimainen laatu,eipä ole pahemmin korjattavata,joten vähän jutun aihetta (lie sattunut minulle maanantai malli,kun kuitenkin kirjoittanut 1752 viestiä tänne
).
Joskus jopa moderointia tarvittiin,meitä moderaattoreitakin on täällä kaksi. Tosin toisesta en ole kuullut mitään kohta vuoteen... Kerran jouduin jopa yhden käyttäjän poistamaan. Eli melko vilkasta tuppaa olemaan.