Monkelin koneet ainakin käy melko kuumana
kuumempana kuin tomos. varsinkin jos vähän isompaa pyttyä kiinii niin ei kärsi edes kättä viedä hirmu lähelle pyttyä. silti ei ikinä ole minulla monkitype koneet leikanneet tai tullu mitään lämmöstä johtuvaa vikaa.
Mitenkähän paljon 75cc metra lämpiää? siinä kun on ne rivat sen verran isot
Vähemmän metra lämpiää kuin solikan vakiopytty. Metrakitin rivoitus on kyllä ilmajäähytetyistä moottoreista rivoituksesta paras mitä olen nähnyt. Mutta melkoinen piikkisiilihän se kyllä ulkonäöllisesti on
Ennen vanhaan mainokset oli paljon parempia kuin nykyään televiisio ohjelmat!
vielä 2005 vuoteen mainokset oli katottavia. sen jälkeen ihan täyttä p*skaa tulee telvissiosta aamusta iltaam. poikeeuksena satelliitin kautta tulevat discovery ja history chanel. muita kanavia en kato paitsi uutiset...
Niihä se on että monkelit ja pv:t on niitä stuntti vehkeitä ja solikka se jolla voi ajaa pitkiäkin matkoja ilman puutumisia yms
Tänään ajoin tuolla 84sella solikalla about 30-40km pysähtymättä 24asteen helteessä keskivauhtia noin 60km/h ja hyvin se hyrskytti mennä eteen päin
Keli oli mitä mahtavin ja solikka toimi kuin unelma. Tosin vaan heti kotipihasta päästyäni eturengas puhkesi (siinä vaiheessa ajattelin että ei tästä vittu tullut yhtään mitään), ja eikun solikka talliin takaisin hyllystä uusi tilalle ja uusi yritys
Pääsispä itekkin ajamaan vihdoin... täytyy tunnustaa että nyt on 2kk ajan ollu inspiraatio hukassa ja solle ollu rikkonaisena tallissa
kaiken maailman vauhtipyörän tappejen patentoimiset ja hajoamiset yms... Aika menny raktorien ja muitten vehkeitten kimpussa. ja nytte painaa pelto hommat pääle joten jos sitä viikon parin päästä solleen perehtys.
Tänään maalasin toisen kerroksen valkoista ja uskoisisn, että ihan kohtuudella onnistui. PAITSI tankin toiselle puolikkaalle tippui maalaamon katosta pölyköntti juuri kun olin ehtinyt ekan harson vetää päälle
. No onneksi on vielä maalia jäljellä. Ellei mitää ihan kummaa tapahdu niin alkuviikosta alkaa 64sen kasaaminen. Kunhansaan pyörilleen niin saan sen kunnon jemmaan varastoon odottamaan loppuja pulikoita
Jossain steriilissä kopissahan nuo olisi maalattava että tulisi täydellinen. Omaa tankkiakun maalasin nii sehän oli täynnä kaikkea pölyä ja pari jotain pientä lentävää v*ttupäätäkin...
juu raivahan tosi on se, että maalauspaikan tarviis olla "leikkaussali" puhtonen. Valitettavasti siihen on kovin harvoin/harvalla mahdollisuutta. Kunhan voitan lotossa ja minusta tulee miljonääri niin raksaan kunnon mopomaalaamon
Thermo-68 kirjoitti:Tänään maalasin toisen kerroksen valkoista ja uskoisisn, että ihan kohtuudella onnistui. PAITSI tankin toiselle puolikkaalle tippui maalaamon katosta pölyköntti juuri kun olin ehtinyt ekan harson vetää päälle . No onneksi on vielä maalia jäljellä. Ellei mitää ihan kummaa tapahdu niin alkuviikosta alkaa 64sen kasaaminen. Kunhansaan pyörilleen niin saan sen kunnon jemmaan varastoon odottamaan loppuja pulikoita
Maalauksen jälkeen kannattaa hioa pinnat, jotta saa niihin kunnon kiillon ja tasaisen pinnan.
Ainahan noihin porrää joku ötökkä tai lentää jotakin saissea.
Jonkun nurkkauksen tallista vuoraa tollasella muovilla ja sitten imuri imemään jostain nurkasta ilmaa pölystä puhtaaksi..
juu kyllähän myllytysta tarvii tehdä aikanaan kunhan maali on täysin kovettunut. Varmaan joskus ensi syksynä.