Noo, nykypäivänä tuo ei ole kauhean vaikea temppu. Rahaa vaan tiskiin..
"Mopoa ei oltu katsastettu kevariksi. "
Mistä lähtien tämä on ollut mahdollista? :O
Jos mopon rakenteellinen nopeus kasvaa yli 45km/h:n tai kuutiotilavuus yli 50cc niin mopo pitää rekisteröidä kevytmoottoripyöräksi, joka kuulemma on mahdollista, mutta aikamoista paperisotaa. Ja rahaahan se vatii paljon!...
No onneksi tuo olisi helppo tehdä takaisin alkuperäiseksi. Vähän paikkapeltiä vilkun reikiin, ja vanteet veks yms.
No emmä ny tiijä,ei tuokaan mikään paha ole.
Varsinkin tuo jänö loikkaa romi koriste keulassa on kiva keksintö
Menevän näkönen käyttö mopo ja turvallinenkin kun vilkut!
Tuo keulamerkki voisi olla toteuttamisen arvoinen idea Sämään.
Niin olis. Ainoa ongelma on että kuinka käy vahoille mopoille jotka on tarkoitettu 45km/h:n nopeuksiin. Pitäisikö ne sitten muutoskatsataa 60km/h:n nopeuksiin???
Jospa tulisi tuossa ens vuojen vaihteessa niin voisin kätevästi muutos katsastaa kevväällä kun rekisteröin solikan samalla ''60km/h mopoksi''
Pyh, itse ajelisin silti tyylikkäästi 40km/h.
missäköhän kohdassa tulis verot sitten jos sallittu raja olis 60km/h? en kyllä usko että tuo tulee voimaan, koska kaikenlaista on poliisit ehotellu mutta eipä ole tullut myönteisiä vastauksia...
Tietenkin 79 kohassa.
Miinustetaan 64 (vero raja) 45 (sallittu) saadaan 19.
60+19=79.
Minun järjen juoksun mukaan
juu noinhan se menikin eli vanhan mukaan.
Exportillekkin tuli jo takaraja kun ensi heinäkuussa lähtö Vekaranjärvelle. Kova hinku olisi jo projekti aloittaa, muttei kirjoitusten takia vielä kerkeä. Moottoriakaan ei sieltä varastosta löytynytkään, M-36 motit miten harvinaisia?