08.05.2012, 20:40
08.05.2012, 21:54
Mielestäni etuloksu saisi kyllä holla himpun sirompi.
Ja eikös tuo takalokari ole tigeristä? Sopiiko kehdollisen sollen takarauta tuohon läskitankin runkoon? tuo tigerin lokari voisi sopia sen kanssa ja kilven paikkakin tulisi oikeaan kohtaan.
Ja eikös tuo takalokari ole tigeristä? Sopiiko kehdollisen sollen takarauta tuohon läskitankin runkoon? tuo tigerin lokari voisi sopia sen kanssa ja kilven paikkakin tulisi oikeaan kohtaan.
08.05.2012, 23:39
Olinkin jo varautunut täysi tyrmäykseen. Tuo etulokari jaksaa mietityttää, vaikka kuinka suunnittelee. Käyty läpi sellaista vakio mittaritelinettä, ei toimi. Tuollainen Sellyn linkittämä valo olisi oksettava eli ei toimi. Tuo olikin vähän summanmutikassa tehty tilauspäätös ja paremman puutteessa saa toistaiseksi kelvata. Kun ilman lokaria on aika kurja ajaa.
Tuo ts:än lokaria mietin jo kauan sitten mutta ei ole niin paljoa jaksanut vaivaa nähdä että olisi alkanut metsästämään sellaista. Mutta se vaikuttaisi nyt sopivammalta ratkaisulta.
Juu on takalokari tigeristä, siksi jätin tuon neliön tuonne tuomaan pituutta ja olisi tarkoitus pistää sellainen taivutettu "kahva" noistä runkoputkista jatkumaan. Niin että se olisi lyhdyn yllä.
Viimein kehtasi saapua kaivattu ulosvetäjä, saisi alkaa säätämään sähköjä kohdilleen.
Tuo ts:än lokaria mietin jo kauan sitten mutta ei ole niin paljoa jaksanut vaivaa nähdä että olisi alkanut metsästämään sellaista. Mutta se vaikuttaisi nyt sopivammalta ratkaisulta.
Juu on takalokari tigeristä, siksi jätin tuon neliön tuonne tuomaan pituutta ja olisi tarkoitus pistää sellainen taivutettu "kahva" noistä runkoputkista jatkumaan. Niin että se olisi lyhdyn yllä.
Viimein kehtasi saapua kaivattu ulosvetäjä, saisi alkaa säätämään sähköjä kohdilleen.
09.05.2012, 11:25
Etuvalo on komea, mitäs sitä vaihtamaan?
Entäs jos vääntäisit itse pellistä siron lokarin tai huonokuntoisesta vakiolokarista?
Entäs jos vääntäisit itse pellistä siron lokarin tai huonokuntoisesta vakiolokarista?
09.05.2012, 15:31
Laita S1:kkösen etumaski ja lokari?
09.05.2012, 19:58
Henk kirjoitti:Etuvalo on komea, mitäs sitä vaihtamaan?
En nyt koko valoa tarkoittanut suoraan vaihdettavaksi. Meikäläisen mielestä se vaan vaatii kupua umpion taakse. Näyttää niin vajaalta tollasena, aivan kuin olisi juuri kuvullisesta valosta otettu pelkkä umpio ja tökätty sollen keulille.
Tuo bilteman linkki oli vaan esimerkki, tiesin kyllä Zeta sun mielipitees tosta.
Jostain nettiliikkeestä sai tilattua jotain "vintage" tyylistä enskalokaria. Ehkä sopis sellanen?
EDIT:
Voimakoneelta tulemaan tunturin etuvaloa ja tigerin etulokaria..??
10.05.2012, 0:00
paranis jo hyvin tolla sellyn linkin etuvalolla ja loksulla
On muuten komee rossi tuola ylempänä! vissiin joku sukisuki?
On muuten komee rossi tuola ylempänä! vissiin joku sukisuki?
10.05.2012, 16:46
En usko että tulis kovin komea tuolla Tigerin loksulla, kun Tigerissä on 19" etupyörä edessä... Osta jostain Suzuki-Solifer Ässän etulokari, tai sitten Solifer TS:ssän, kun niissä on 17" vanne, ja sellainen sopisi muutenkin hienosti tuohon! Ja tuo pyörä on Montesa, vissiinkin Italialainen 250cc?
10.05.2012, 16:55
minun sollessa on tollane kromi valo eessä
10.05.2012, 17:39
Sekään ei minusta sovi tuohon Zetan solikkaan Mieluummin joku neliön muotoinen...
10.05.2012, 17:49
pyöree paras! neliö lamput kuuluu pevekkiin ja muihin laatikon muotoisiin härpäkkeisiin
10.05.2012, 22:48
solifer sm 86 kirjoitti:pyöree paras! neliö lamput kuuluu pevekkiin ja muihin laatikon muotoisiin härpäkkeisiinOlen kyllä ihan samaa mieltä. Tähän solleen ei tule yhtään työvaloa, eli ne neliöt voidaan unohtaa samantien.
Selly hyvä kun muistutit pitikin tilata uudet pölysuojat voimakoneelta, jos niille on tullut niitä lisää. Tuo tigerin lokari on käynyt mielessä mutta kun se on tarkoitettu 19" pyörälle pistää vähän miettimään.
Nyt taas into siirtynyt vähän muualle kun moottoriperhe sai uuden lisäyksen.
Piti yksi täysin varmatoiminen pyörä saada itselleni ja nyt pientä ehostusta.
Kun saan tuon pois alta solle siirtyy taas ensisijaiseksi hommaksi.
11.05.2012, 16:47
"Piti yksi täysin varmatoiminen pyörä saada itselleni..." Toinen tuo on.. Solikka on ensimmäinen...
11.05.2012, 17:16
Emmä ny tiijä siitä tomoksen kestävyydestä mutta kuitenkin tarpeeksi kestävä,toki joskus pikku puuhailua voipi olla...
eikä se minuan haittaa kun kiinan vahkeitten kanssa tottunut siihen että teet kone rempan kerran viikkoon
Jatkahan Zeta mahdollisimman nopeesti solikan näpryytä!
eikä se minuan haittaa kun kiinan vahkeitten kanssa tottunut siihen että teet kone rempan kerran viikkoon
Jatkahan Zeta mahdollisimman nopeesti solikan näpryytä!
04.08.2012, 11:31
Huh, melkein kolme kuukautta on topic ollut hiljaisena, töiden, kiireiden sekä motivaation puutteen vuoksi. Eräs kaunis päivä sitä potki mopon renkaita ja siitä se innostuksen kipinä pitkästä aikaa syttyi.
Kesän alussa Rajamäen masiina meeting & rompetori -tapahtumasta tarttui mukaan tälläinen etulokari. Miinuksena väärä väri, mutta 5€ tingitty hinta on sen verran edullinen että voi vähän maalia ja taikatemppuja käyttää. Vielä sen verran intoa oli että jäin töiden jälkeen tekemään viriksiä ja yksi niistä oli kiinnike lokariin.
Hyvin yksinkertaisen muodon kanssa sopisi varmaan hieman paremmin kuin tuo edellinen smoto-malli. Vähän sovittelua, tulee vielä takapuolelle toinen kiinnike. Mielestäni näyttää jo aika lupaamalta.
Kunhan saa lokarin kunnolla kiinni niin voisi taas paneutua sähköihin. Pitää selvittää miksi veto loppuu muutaman kilometrin jälkeen, kun piharälläyksestä ei ole moksiskaan.
Kesän alussa Rajamäen masiina meeting & rompetori -tapahtumasta tarttui mukaan tälläinen etulokari. Miinuksena väärä väri, mutta 5€ tingitty hinta on sen verran edullinen että voi vähän maalia ja taikatemppuja käyttää. Vielä sen verran intoa oli että jäin töiden jälkeen tekemään viriksiä ja yksi niistä oli kiinnike lokariin.
Hyvin yksinkertaisen muodon kanssa sopisi varmaan hieman paremmin kuin tuo edellinen smoto-malli. Vähän sovittelua, tulee vielä takapuolelle toinen kiinnike. Mielestäni näyttää jo aika lupaamalta.
Kunhan saa lokarin kunnolla kiinni niin voisi taas paneutua sähköihin. Pitää selvittää miksi veto loppuu muutaman kilometrin jälkeen, kun piharälläyksestä ei ole moksiskaan.