Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Mikä sammutus piuha?
Ee minulla ole ikinä ollut näissä boch sähköissä konkassa kiinni, kuin kärjiltä tuleva ja puolalta tuleva piuha.
Kun uusiin kärkiin ei saanut sammutuspiuhaa kun siinä oli joku niitti prässätty ja johto siellä välissä ni laitoin konkkaan
Entä vm 73 exportin värikoodit?
Ei taida löytyä tämän kummempaa lehmuksen vihreä,marjapuuron punainen,hopea,valkea RAL 9002.
SM83 kirjoitti:Tuo loppupilli on jonkin verran pidempi kuin SM:ssä, mutta pönttö on samanlainen.
Ja tuolta saat sen vielä edukkaammin: http://www.moposport.fi/fi/aanenvaimenni...closeGroup=$tuoteryhma#.VAtlufl_u70
Ei ole pönttö samanlainen, ostin tuon s1 äänen vaimentimen joskus ja koitin sovitella solikkaan. Pönttö on muuten samanlainen ja passaa kiinikkeisiin, mutta ihan liian kapea tai siis pieni se pönttö. Loppu pillin lähtö olisi pitänyt taivuttaa ensin noin 90 asteen mutkalle ja siitä toinen mutka taakse päin.
artoko, eikö se poisto ruksi ole siinä viestin oikeassa alalaidassa olevassa palkissa?
Nonii mikä tuli solikkaan? Kesken ajon tuosta noin vain "zsäp" rupesi booaamaan ja sammui. Vaihdoin tulpan ja ei lähtenyt kuin ryypyllä käyntiin. Ryypyn pois ottaessa sai kerran kaasutettua ja sanoi taas boo. Kaasua pumppaamalla pysyi käynnissä. Bensaa on tankissa. Kaasari dellorto sha.
työnsin kotiin ja ajamalla sai välillä mutta sammui taas ja boooooo.
avasin sylinterin ei mitään jälkiä siellä eikä männässä. Sytytystä säädin keskellä myöhäisellä ja aikaisella. Kaasarin irrotin ja putsasin ja rupesi toimimaan normaalisti. Aamulla käynnistäessä taas sama homma. Käyntin vain ryypyllä ja sitten taas booboo. Tulppavaihdettu.
tänään kokeilen bingillä. Mikä voisi olla vikana? Tukos tankissa?
Tiiviste tai stefa pettänyt oudosti kesken ajon ja nyt vetää ilmoja eikä käy kuin vähän ryypyllä?
Ongelma selvisi... bensahanan suodattimessa oli kaiken maailman roskia ja karvoja...
Hei, nii sitä pitää kysyy, et voisko vika olla kytkimessä, ku ei vaihteet meinaa mennä kunnolla päälle ykköstä ja vitosta lukuunottamatta ? Siis alaspäin pystyy vaihtaa 4. ja 3. vaihteen, mut ylöspäin vaihtessa ei välivaihteita anna kunnolla vaihtaa tai sit vaihde vaan hyppää pois päältä. Mut konerempan yhteydessä vaihdoin vaihteensiirtäjän tapin ja ei mun mielestä vaihteensiirtäjässäkään ollu kummosii välyksiä. ja vaihdepakka on varmasti kasattu oikeinpäin, ku testasin sitä ennen koneen niputusta, et tappi osuu aina oikeelle kohdalleen. Se kytkinkruunun säätömutteri on siitä vähä huono, ku sitä ei oikeen pysty muuten säätää, ku käsikiristyksellä. Ku siihenhä ei oo olemassa mitää oikeeta avaintakaa, ku se sattuu olemaan pyöreän muitoinen, eikä esim. kuusikulmainen nii että räikällä sais vaikka kiristettyy sen. Tietysti vaijeristaha voi aina säätää tiettyyn rajaan asti.
Kokeile vaijerista säätää niin paljon kuin pystyy, jos ei vaihteet mene kunnolla päälle silloin, kun kytkin on säädetty luistavaksi asti niin on jotain pielessä vaihteen siirrossa.
pitää kokeilla, mut mitäs siellä silloin vois olla pielessä, jos ei vaihteet toimi ?
En oikein usko että kytkimellä on mitään tekemistä tämän kanssa. Kannattaa tarkistaa kuinka paljon paljon vaihdepolkimen ja vetarin akselit pääsee liikkumaan pituussuunnassa. Itse olen aina laittanut jotain 0.5mm, max 1mm, välyksiä akseleille. Kerran unohdin sieltä vaihdeakselilta shimmit pois ja laatikosta tuli ihan satunnainen, ei kytke ja välivapaata iski jatkuvasti.
Jaa ? Mulla on sillee et välivapaata iskee 1. 2. ja 5. vaihdetta lukuunottamatta. Ei vaan taho vaihteet mennä välillä oikee kunnolla päälle.. Eli voisko se välys sitte olla syyllinen ? Kytkintä kokeilin tänää, ja vaijerin säädin iha maksimii ja aikalailla sama vaikutus. En tiiä sitte, ku alkuperäinen kytkin oli vähä erilainen. Siis siinä oli vaan vastakierteellä mutteri, eikä mitää sokkia tms. Tässä taas on semmone mutteri mihi ei oo avainta, eli pitää iha käsikiristyksellä laittaa kireelle ja sokalla varmistaa. Mut simmit on varmana oikein, eli mitää ei oo jääny välistä. Vaan voihan sen tietty kokeilla, et paljo akselilla on päittäisvälystä. ku ottaa vaa eturattaan pois. Mut siis jos on yli millin, nii sitte on haitallista ?
En nyt vielä vähän reilua milliä säikähtäisi, jos puhutaan useammista milleistä on klappia turhanlaisesti.
Tomoksen vaihteet ei kyllä ole kovin ''napakat'' käyttää, verrattuna vaikka Suzuki PV;n vaihteisiin. Välivapaat löytyy itselläkin kaikkien vaihteitten välistä, jos vaihtaa vain hipaisemalla poljinta, niin varmasti menee väli vapaalle.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12