03.07.2012, 20:51
04.07.2012, 0:13
Vieläkun se kiila tapin p*ska vaihetaan puoli kuuhun niin oikeen hyvään suuntaan kehitytty
04.07.2012, 23:13
Nyt on taas lohkot tallissa ja tuli tuossa katsottua tuota lisäkampikammion tilannetta. Mitä kautta tuon lisäkampikammion pitäisi olla yhteydessä itse kampikammioon? Katselin nimittäin omaani ja siinä ei ole kantta enkä ainakaan pikavilkaisulla huomannut mitään selkeää reittiä millä tuo olisi yhteydessä kampikammioon. Eikös tuon pitäisi kuitenkin olla jos lohkot ovat vuodelta -79 stanssauksen mukaan (ellei sitten ole eriparilohkot).
04.07.2012, 23:31
siinä lisä k kammiossa pitäisi olla kaksi reikää kampikammioon. näkyy selvästi.
mielestäni noitten lohkojen pitäisi käyydä toisiinsa vaikka toinen 79ja toinen 82-->
sitten alle 77 lohkot ei käy yli 77 lohkojen kanssa.
mielestäni noitten lohkojen pitäisi käyydä toisiinsa vaikka toinen 79ja toinen 82-->
sitten alle 77 lohkot ei käy yli 77 lohkojen kanssa.
04.07.2012, 23:45
Jokainen lohkopari on kuitenkin yksilö sillä ne on tehty toisilleen. Lohkoja ei kannata hirveästi sekoitella vaan kannattaa pyrkiä pitämään alkuperäiset parit. Niistä löytyy kuitenkin pieniä eroja Jugoslavian toleranssit tietäen.
05.07.2012, 2:08
Tai siis itä blokki toleranssit,onhan tomoksella ollut ali hankkijoita
''yli koko ryssänmaan''.
''yli koko ryssänmaan''.
05.07.2012, 11:07
Näin juuri. Laakerit ja stefatkin taattua Neuvostoliitto laatua..
05.07.2012, 11:13
Ja sen lisäkampikammion pitäisi olla tosiaan vain vasemmanpuoleisessa lohkossa ja yhteydessä sitä kautta? Ja ilmeisesti siinä pitäisi olla jonkinlainen kansi JOS se olisi käytössä?
No nytpä tulee kiinalaista laakeria ja ties minkämaalaista muuta osaa sotkemaan toleranssit entisestään . Ei sen puoleen on tuo takuulla parempi kuin orkkiskamat sisällä. Esim noiden molempien kiertokankien laakereiden välykset ovat aika rajut suuntaan jos toiseen.
No nytpä tulee kiinalaista laakeria ja ties minkämaalaista muuta osaa sotkemaan toleranssit entisestään . Ei sen puoleen on tuo takuulla parempi kuin orkkiskamat sisällä. Esim noiden molempien kiertokankien laakereiden välykset ovat aika rajut suuntaan jos toiseen.
05.07.2012, 15:53
heh sehän oli että amerikasta tilattiin tuuma mitoilla euroopasta avaruus raketin osia niin euroopalaiset teki ja toimitti osat mutta ne ei käyneet,Amerikkalaiset oli tilanneet tuuma mitoilla jotka eurooppalaiset oli oivaltaneet milli mitoiksi. V*tuiksihan se oli männy
05.07.2012, 20:40
Ihan on kuulkaas kaikki alkuperäiset koneen laakerit made in Jugoslavia, minulla tuossa 84sessa...
05.07.2012, 21:17
Itsellä oli yhdessä Tomoksessa alkuperäiset laakerit ja jokaisessa luki CCCP... No väliäkös tuolla kunhan vain pyörii nätisti.
05.07.2012, 21:50
cccp ja jugoslaviaa löytyi minultakin
nykyisin skf yms tarvike laakereita...
nykyisin skf yms tarvike laakereita...
05.07.2012, 21:52
Tässähän on uuden topikin aihe, "Minkä maalaiset laakerit oli Tomoksessasi?"
07.07.2012, 14:06
Eipä ole projekti vielä edistynyt mitenkään kiireiden takia mutta joskohan sitä huomenna saisi jotain aikaan moottorin kasaukseksi. Ainoa mitä olen saanut tehtyä niin ostin uuden nopeusmittarin edellisen hajonneen tilalle. Blackburn Atom SL fillarin nopeusmittarin elinikäisellä takuulla 20e:llä. Ei pakollinen leimalla mutta on se ihan mukava olla ja saahan tuolla kusetettua vaikka leimamiestäkin säätämällä näyttämään liian vähän jos mopo meinaa kulkea pari kilsaa liikaa.
07.07.2012, 18:49
ää se nii nuuka oo solikan suhteen jos kulkeekin vähän enemmän leimaamisella.
Melko heleposti mennee läpite solikka kun solikka.
Melko heleposti mennee läpite solikka kun solikka.