Soliferia

Täysversio: Kymysys
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Minä yritin suoristaa sitä, mutta ei se siitä menny mihinkään muuhun asentoon eikä auttanut, vaikka pyöritteli kampiakselia (jos se prikka olisi ollut edessä). Noo selviäähän se sitten kun lähtee ajamaan. Se joko pysyy tai sitten lähtee.
SOLIFERdriveri kirjoitti:Minä yritin suoristaa sitä, mutta ei se siitä menny mihinkään muuhun asentoon eikä auttanut, vaikka pyöritteli kampiakselia (jos se prikka olisi ollut edessä). Noo selviäähän se sitten kun lähtee ajamaan. Se joko pysyy tai sitten lähtee.

Älä huoli ei muutakun ajoa, kyllä se sielä suoristuu.. se vaan hakee paikkaansa Nauru
Haittaako jo kiertokanki heiluu sivuttain?? Kun otin pytyn irti tiivisteiden vaihtoa varten niin huomasin että kiertokanki heilu sivuttain pari milliä.
SOLIFERdriveri kirjoitti:Haittaako jo kiertokanki heiluu sivuttain?? Kun otin pytyn irti tiivisteiden vaihtoa varten niin huomasin että kiertokanki heilu sivuttain pari milliä.

Sehän heiluu uutenakin sivuttain sen pari milliä, mullakin ku ostin uuen kisakampuran niin siinäkin kanki heiluu sivuttain pari milliä, mutta ylös-alas ei tietenkään ole klappia
Ok. Muuten, miten päin mäntä kuuluu asettaa sylinteriin?? Nuoli pakoaukkoon vai imuaukkoon? Kyseessä step two upgrade mäntä 12mm tapilla. Vai kuuluuko leveämpi männänhelma laittaa imuaukkoon päin ja ohuempi pakoaukkoon?
Nuoli aina pakoaukkoon päin. Tuossa ei pitäisi koskaan olla poikkeusta.
Kiitoksia. Pitääkö kampikammiossa olla kaksi reikää siinä huuhtelujen alkujen alueella kuva: http://www.motot.net/galleria/showphoto..../cat/31284 vai onko se joku vuosimallista riippuva asia?
Ne on "voitelureijät" petilaakereille käsitykseni mukaan. Suzuki koneessa ainakin siinä tarkoituksessa.
Nevada kirjoitti:Ne on "voitelureijät" petilaakereille käsitykseni mukaan. Suzuki koneessa ainakin siinä tarkoituksessa.

Juu tottakai ne on solikassakin petareitten voiteluun tarkoitetut reiät ilman nuita reikiä laakerit leikkaisivat alta aikayksikön
mulla ei muistaakseni tuommosia oo.
tuosta männänasennuksesta vielä kun tuossa uudessa männässä ei ole nuolta, niin kummalle puolen sylinteriä pitää männänrenkaitten katkoskohdat tulla; imu vai pakoaukon puolelle?
mopomies kirjoitti:mulla ei muistaakseni tuommosia oo.

Ei niitä minultakaan löydy, ainoastaan ne reikien paikat (ja jotkut tupit niiden päällä)
niin ja meillähän on käytännössä samanlaiset solikat ei ulkonäöltään vaan rakenteltaan.
solikka77 kirjoitti:tuosta männänasennuksesta vielä kun tuossa uudessa männässä ei ole nuolta, niin kummalle puolen sylinteriä pitää männänrenkaitten katkoskohdat tulla; imu vai pakoaukon puolelle?

kai ne imunpuolelle tulee? en oo varma mutta oon tainnut lukea sen joskus jostain mutta ihan sama kai se on kunhan katkokset ei tuu minkään aukon kohdalle.
Eikö männässä oo merkkiä mihin kohtaan tulevat? Suzukissa on ainaki.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11