Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Nak$u kirjoitti:Katsokaapas mistä tuo mäntä on Aika harvinaisen näköinen Sachs, ettei olisi sama Sachssi minkä se Specialisti pelasti, vai oliko ihan oma Sachs kyseessä?
Itseasiassa se Sachsi on vieläkin tuolla tallin nurkassa. Ja niin on koko mopokin. Rabeneick Binetta joka on täysin raato. 70-luvun loppupuolelta asti sammaleen alla ollut ruostumassa... Saatiinpa siitä silti ukon Öglaendiin pari irtineulalaakerin neulaa vaihteistoon...
Pystyykö joku kertomaan, että mistä johtuu kun mopon kallistaa oikealle, se alkaa nostaa kierroksia ja kun sen kallistaa vasemmalle, se alkaa hyytyä ja sammuu lopulta? Kaasuvaijeri ei ole tiukalla ja kaasutin on vakio bing 56-suuttimella.
Oliskos että kaasarin koho kanittaa........
SOLIFERdriveri kirjoitti:Pystyykö joku kertomaan, että mistä johtuu kun mopon kallistaa oikealle, se alkaa nostaa kierroksia ja kun sen kallistaa vasemmalle, se alkaa hyytyä ja sammuu lopulta? Kaasuvaijeri ei ole tiukalla ja kaasutin on vakio bing 56-suuttimella.
Liittynee bensanpinnan muutoksiin kallistettaessa. Ei ole varmaankaan kovin vakavaa. Vai vaikuttako jo ihan vähäinenkin ajossa tapahtuva kallistelu kierroksiin?
Specialisti kirjoitti:SOLIFERdriveri kirjoitti:Pystyykö joku kertomaan, että mistä johtuu kun mopon kallistaa oikealle, se alkaa nostaa kierroksia ja kun sen kallistaa vasemmalle, se alkaa hyytyä ja sammuu lopulta? Kaasuvaijeri ei ole tiukalla ja kaasutin on vakio bing 56-suuttimella.
Liittynee bensanpinnan muutoksiin kallistettaessa. Ei ole varmaankaan kovin vakavaa. Vai vaikuttako jo ihan vähäinenkin ajossa tapahtuva kallistelu kierroksiin?
Ei, ainoastaan paikallaan kun koittaa tyhjäkäynnillä kallistella tulee tuo oireilu. Se vaan kummastuttaa kun ennen (pari vuotta sitten) tuota ei ollut.
Sehän on hyvä että kun kallistaa nii kaasu lisääntyy, kurviin kun tulee ja kanttaa oikeen kunnolla nii saa hyvät sladit
Paitsi paikallaan ei paljoo sladitella.
Nak$u kirjoitti:Sehän on hyvä että kun kallistaa nii kaasu lisääntyy, kurviin kun tulee ja kanttaa oikeen kunnolla nii saa hyvät sladit Paitsi paikallaan ei paljoo sladitella.
Nii`in.
Muuten onko vakavaa, jos laittaa sitä vaihteistoöljyä enemmän kuin ohjekirjassa sanotaan? Nyt on koneessa auton vaihteistoöljyä. Tuntuu vaan olevan hieman hienoa tavaraa, kun käynnistyspolkimen stefasta lorisi kunnolla sitä kun kallistin konetta.
SOLIFERdriveri kirjoitti:Muuten onko vakavaa, jos laittaa sitä vaihteistoöljyä enemmän kuin ohjekirjassa sanotaan? Nyt on koneessa auton vaihteistoöljyä. Tuntuu vaan olevan hieman hienoa tavaraa, kun käynnistyspolkimen stefasta lorisi kunnolla sitä kun kallistin konetta.
Ei ole vaarallista. Kyllä se ne ylimääräset mehtää stefojen kautta ulos...
Specialisti kirjoitti:SOLIFERdriveri kirjoitti:Muuten onko vakavaa, jos laittaa sitä vaihteistoöljyä enemmän kuin ohjekirjassa sanotaan? Nyt on koneessa auton vaihteistoöljyä. Tuntuu vaan olevan hieman hienoa tavaraa, kun käynnistyspolkimen stefasta lorisi kunnolla sitä kun kallistin konetta.
Ei ole vaarallista. Kyllä se ne ylimääräset mehtää stefojen kautta ulos...
OK.
Se muuten selvisi se kallistettaessa kierrosten otto. Kaasuttimen neula oli laitettu alimpaan loveen niin ei ihme kun ei toiminut kunnolla. Nyt sitä on nostettu yhdellä pykälällä ylöspäin. Mikähän sen tehdas asetuspaikka on?
Lähettäjä SOLIFERdriveri - 27.01.2008 21:20
Muuten onko vakavaa, jos laittaa sitä vaihteistoöljyä enemmän kuin ohjekirjassa sanotaan? Nyt on koneessa auton vaihteistoöljyä. Tuntuu vaan olevan hieman hienoa tavaraa, kun käynnistyspolkimen stefasta lorisi kunnolla sitä kun kallistin konetta.
Eikö siinä käynnistinpolkimen kohdalla ole se vaihteiston huohotusreikä???
Sissikersantti kirjoitti:Lähettäjä SOLIFERdriveri - 27.01.2008 21:20
Muuten onko vakavaa, jos laittaa sitä vaihteistoöljyä enemmän kuin ohjekirjassa sanotaan? Nyt on koneessa auton vaihteistoöljyä. Tuntuu vaan olevan hieman hienoa tavaraa, kun käynnistyspolkimen stefasta lorisi kunnolla sitä kun kallistin konetta.
Eikö siinä käynnistinpolkimen kohdalla ole se vaihteiston huohotusreikä???
Missäs kohtaa se semmoinen reikä on? Onko se suoraan käynnistyspolkimen yläpuolella?
Tuli vähän outo ongelma vastaan nyt kun olen purkanut ja maalannut solikan ja nyt on kasaaminen alkanut. Sellanen ropleema on että mikä ihme kun ei ohjauslukko mene enään paikalle kun purin keulan ja maalasin ja rasvailin laakerit yms.. en vaan tajua se ei uppoa tarpeeks syvälle että se loksahtais paikalle, mutta se uppoaa silti n.95% mitä sen pitäisikin.. oon kokeillu keulan eri asennot ja koittanu laskea sitä t-pala systeemiä alemmas ja ite lukkoa koittanu väännellä eri suuntiin mutta ei vaan millän löydä sitä paikkaansa, ja tämä on vittumaisin ongelma mitä tossa rojektissa on nyt selvinnyt
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11