Soliferia

Täysversio: Kymysys
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Mulla muistaakseni ei kunnolla palaudu, ihan pohjaan ei jää mutta pienemmille kierroksille kyllä.
Pitänee tässä katella ja rasvoa jos kesällä puunaa solikkaa, pappis ois melkeen etusialla kuitenkin kun tomoksen kytkin jo laitettiin.
onko solikan vakio takaiskarit 290mm pitkät vai onko pidemmät??
310mm o vakiot
ok kannattaakohan siihen sitten ostaa 340mm koroiskarit vai pitäskö suosiolla ostaa 365mm kummat ois paremmat??
Minä laittaisin kyllä 365mm koroiskarit. Mosh
niinkait ne ois laitettava ku tuskin tuota 310mm-340mm ero edes huomaaHymy
Ei kannata korottaa liikaa perää koska silloin keulan kulma menee pieleen ja mopolla on tosi vaikea ajaa esim soralla ja hangessa kun keula aliohjaa jatkuvasti.Hommatkaa pidemmät keulaputketkin niin hyvä tulee.Ja ketjujen ja takahaarukan väliin kulutuspala nailonista,tai ketjut syö uran haarukkaan ja magneeton suojaan.
no vaikuttaako jo 365mm pitkät liikaa ajettavuuteen?
Ketjulaahain on aika tärkee jos korottaa perää, mun kehtorunkoses oli vakioiskarit säädetty ylimpään reikään ja haarukassa 2 kiiltävää uraa vierekkäin, eikä ollu mitään pikkukulumia Nauru
mun ts50s:ssä on 355 milliset iskarit matalimmassa reiässä ja on aika häijy ajaa vaikka olisi vain muutama sentti lunta;etupää hakee ja puskee.
Mitenkäs ihmiset on elvyyttänyt ruostuneita kromiosia? Itselläni on ruostunut jonkinverran krominen tarakka enkä oikein tiedä mitä sille keksisi eli neuvot olisi tarpeen! Hymy
Coca-Cola ja alumiinifoliota ja hinkkaamaanNauru. Uskomatonta, mutta auttaa.
Meinaatko, että alumiini folion päälle colaa ja siihen kromit likoon vai että colalla kastellulla foliolla hinkataan? Neutral
Juuri tuo colalla kastellulla foliolla hinkkaus.
ookkei, pitää kokeilla.Nauru
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11