01.05.2013, 20:09
Näistä tehoista on ollut juttua kyllä palstalla ja olen niitä lukenut mutta kaipaisin kuitenkin vielä pähkinänkuoressa muutaman vinkin.
Tilanne on nimittäin se että kun ajaa ylämäkeen niin joutuu vaihtamaan helposti kakkosellekin kun ei tehot riitä. Ensimmäisenä pitäis varmaan katsoa sytytyksen ajoitus. Sitten palstalla oli juttua kaasarin ilmanputsarista joka voi vaikuttaa tehojen vähyyteen, sen olen kyllä putsannut mutta pitäisikö kokeilla ilman sitä että lisääntyykö tehot?
Vai onko moottorin stefoissa vikaa? Onko iso homma vaihtaa?
Nyt kun saan mopon talvisäilöstä niin näihin voisi sitten paneutua.
Vai onko vain niin että kun satulan päällä on n. 90 kg painoa niin solikka nääntyy painon alla.
Tilanne on nimittäin se että kun ajaa ylämäkeen niin joutuu vaihtamaan helposti kakkosellekin kun ei tehot riitä. Ensimmäisenä pitäis varmaan katsoa sytytyksen ajoitus. Sitten palstalla oli juttua kaasarin ilmanputsarista joka voi vaikuttaa tehojen vähyyteen, sen olen kyllä putsannut mutta pitäisikö kokeilla ilman sitä että lisääntyykö tehot?
Vai onko moottorin stefoissa vikaa? Onko iso homma vaihtaa?
Nyt kun saan mopon talvisäilöstä niin näihin voisi sitten paneutua.
Vai onko vain niin että kun satulan päällä on n. 90 kg painoa niin solikka nääntyy painon alla.