29.10.2007, 20:54
Käykö tuo 14.14mm sha hyvin solikkaa? Muita osia olisi tulossa (siis viri) tehari, kiinni 5. vaihde, oma power filtter ja pyttyä porautettaisiin joko 50cc tai 52cc.
Soliferia on jäänyt eläkkeelle! |
Yleisiä virityksiä soliferiin.
|
29.10.2007, 20:54
Käykö tuo 14.14mm sha hyvin solikkaa? Muita osia olisi tulossa (siis viri) tehari, kiinni 5. vaihde, oma power filtter ja pyttyä porautettaisiin joko 50cc tai 52cc.
30.10.2007, 18:49
Omassa solikassa on seuraavan laisia virejä: Tehoputki, viides vaihde ja kohta 41mm porattu pytty tehomännällä. Hymy
01.11.2007, 9:59
jos laittaisin solifferiin puchin sylinterin niin siinä pitää avartaa lohkoja, vaihtaa kietari ja ehkä koko kampura. Mutta, tartteeko vaihtaa kiertokankea kun multa löytyy tomoksen kiertokankeen sellanen messinkiholkki johon mahtuu 12mm tappi?
01.11.2007, 16:10
Ei varmaankaan jos se vaan kestää. Jäi nyt vähän nakertamaan että kuinka holkilla saat 10mm reijästä 12mm, oisko kuvaa?
Kaikenlaisia himmeleitä http://s1230.photobucket.com/profile/Vasta-Ankka
01.11.2007, 23:26
kuvaa ei kyllä nyt löydy.minulla on messinki holkki jonka reuna on n. 3mm paksu, sisähalkaisija on 10mm ja ulkohalkaisijasta ei ole tarkaa tietoa mutta sopii toki kietariin tietysti. mutta, minulta löytyy holkki jonka ulkoreuna on samankokoinen, mutta sisäreunan halkaisija on 12mm eli luonnollisesti reuna on ohuempi
ymmärsiköhän kukaan mitä tarkoitin
02.11.2007, 17:43
Jos paat 50cc puchin sylinterin niin ei sun tarvii lohkoja avartaa!
02.11.2007, 19:06
juu, mutta jos laittaa suuremman niin pitää kuulemma avartaa.
07.03.2008, 22:34
Ei jollain ois kuvaa viilatuista kanavista ja aukoista, oon löytäny ne ohjeet tuolta "viritetty.comist". Ois vaa mallia Ku solikan ostin nii sain mukaa yhen käytetyn sylinterin, saattais poraamalla saaha ehkä käyttö kelposen en sitte tiiä. Tekis mieli treenata tuota viilaamista...
09.03.2008, 2:01
Zeta kirjoitti:Viilattu vituillee.arvola kirjoitti:ookko laittanu 5-vaihetta? Cobra kirjoitti:Viilattu vituillee. Niin olikin, kun silloin eräs "virittäjä" kuolas halusta päästä viilaamaan sitä pyttyä, niimpä annoin sen sille. Tosin kun tuli takasin olivat aukot viilattu vääriin suuntiin, jota en silloin huomannut. Pytyn vaihto viilaamattomaan auttoi kummasti, kiihtyvyyttä ja vääntöä tuli uskomattomasti lisää. Tosin nyt 11/36 väleille vauhtia kertyy huimat 45km/h. Huomasin tässä kun ajelen pakkasessa tai muuten kylmällä ilmalla, sollesta ei oikein riitä puhtia kun jo vähän reilumpi tuuli pyyhkäisee ohi, tippuu vauhti heti 5km/h ja mitä laskiskelin kiersi 1vaihteella max 6600rpm. Mutta sitten kun tässä pari aurinkoista päivää plussan puolella, solikka pisteli 54km/h tasasella pieneen vastatuuleen, ja ykkös vaihteella kiersi reilut 8000rpm. Mistäköhän johtuu?
Kaikenlaisia himmeleitä http://s1230.photobucket.com/profile/Vasta-Ankka
09.03.2008, 19:43
isompaa suutinta talveks tai vastaavasti neulaa ylöspäin
Solifer export automaatti -79
virit: porattu pytty 55cc, "kuriton" vakioputki, itse tehty "pipercross" ilman putsarina, hieman laskettu kansi
25.05.2008, 13:58
sopiiko noi pytyt suoraan solikkaan? http://mopshop.de/shop/index.php?cat0=44...1ecfe53b6b
25.05.2008, 18:27
No ainaki niitä lohkoja pitää avartaa...
28.09.2008, 12:17
Specialisti kirjoitti:No kiihytyssuppilo on hyodytön. Vaahtomuoviputsari ja isompi suutin olis järkevä ratkaisu. Kantta kannattaa laskea ainakin se 2-2,5mm. miten nii kiihdytyssuppilo on hyödytön kyllä mulla se autto kun solikkaan laitoin
28.09.2008, 12:32
miten paljo sulla muka autto?
Hei. Olen signaturevirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi sigusi jatkeeksi.
|