Sysi kirjoitti:Kylmemmän imuilmanhan pitäisi lisätä tehoa. Jokohan kohta alkavat viritellä mopoihin väliäähyjä
niin pitäisi koska sitä mahtuu enemmän verrattuna tavallisen lämpöiseen mutta välijäähdyttimessähän käytetetään nestemäistä typpeä että ilman kai pitää olla "oikeasti" kylmää että se toimii.
Hei. Olen signaturevirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi sigusi jatkeeksi.
Ei ainakaan 230v vehkeessä. Serkku sanoi tuntevensa kaverin jolla oli toimiva sähköahdin mankissa. Pappiksiin on kans tehty koneen omasta puhaltimesta, en tiiä toimivatko.
kerran oli joskus kait ollu joku kisa tm:ässä tuosta ahdin hommasta ja se papiska tyyppi oli kai voittanu. mutta mitenköhän onnistuis johnsered moottorisahan turbon asentaminen mopoon?
Hei. Olen signaturevirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi sigusi jatkeeksi.
mopomies kirjoitti:kerran oli joskus kait ollu joku kisa tm:ässä tuosta ahdin hommasta ja se papiska tyyppi oli kai voittanu. mutta mitenköhän onnistuis johnsered moottorisahan turbon asentaminen mopoon?
mopomies kirjoitti:kerran oli joskus kait ollu joku kisa tm:ässä tuosta ahdin hommasta ja se papiska tyyppi oli kai voittanu. mutta mitenköhän onnistuis johnsered moottorisahan turbon asentaminen mopoon?
kokeilemalla se selviää
näinpä juuri!
Hei. Olen signaturevirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi sigusi jatkeeksi.
Jossain mopokisassa oli kans ahinpappiksia. Onko jonseretissä super- vai turbocharger? 2-tahtisen putkeen ei taia kyllä onnistua pakokaasuahin, kun puhaltaa takasinkin. Pitänee kvg:sta.
no mitä nyt on aika paljon tullu luettuu 2-tahti opuksia ja netissä oon seilannu sivuilla joista on saanu paljon tietoo.
ja ei sitä nyt niin älyttömästi sinne menis...youtubesta kannattaa käyvä kattoo video jossa on ahettu työnnettävä ruohonleikkuri.
Hei. Olen signaturevirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi sigusi jatkeeksi.
Mulle tuli sm erikoisella pytyllä ja kannella. Ei solikan eikä tunturin tekemät, olisko jonkin virityspajan? Kannen rivoitukset pyöristetyt ja imupuolella korkeammat. Mäntä pitäis olla väh 43mm. Kiertokanki muutettu 12mm:lle tapille ja neulalaakeroitu. Laatikossa viitosvaihde. Ruma tehari kiinni mopossa. Noilla palikoilla ja 18mm:n kaasarilla oli kuulemma melko nopea. Voi kun viitsis hommata ison kaasarin ja kokeilla mitä kulkee mutta en viitsi, harrastan nykyään Tuntureita.
näin nettimotossa solikan joka oli joskun ollu kisa käytössä siinä oli 65cc sylinteri kiinni ja jotain muuta viriä hinta tais olla joku vajaat 300¤ se voi lähtee aika hyvin