Soliferia

Täysversio: äkäisin solifer
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Eli kenellähä mahtaa olla soliferian äkäisin solikka?? ei ainakaan mun ku kulkee vaa 55
oma kulkee 55-60 mutta kiihtyy sitäkin paremmin Hymy
oma kaan ei kule ku 55-60 km/h
Oma menee sen 45km/h :Cool
Mulla meni tässä vähän aikaa sitten 65-70km/h ois menny enempi jos ois ollu tehari. Mutta nytten taitaa mennä 50-55km/h.
Veikkaan että SMRACINGIN 65 autisalla varustettu solikka. Kuulemma menis jopa 90km/h. Hymy
no rankasti viilatulla vakio pannulla pääsee jo 75-80 ainaki mun tessu.
westillä mahtaa ollla äkäsin tolla 75 metrakitillä varustettuna.kulkee kuulemma yli satasta...
Mun menee 60 km/h oman mittarin mukaan
Hitto ku sais sollen kuntoon niin pääsis päästelee. Sisäänajon aikana uskalsi vähän suoralla päästellä ja 70km/h meni sigmaan niin että hujahti Nauru Sitte piti kaasua höllätä ku oli kuitenkin sisäänajo menossa...

Hitto, nyt vaan 2 vaihde tiputtelee, enkä oo jaksanu kovetta alkaa avaamaan. Voin antaa vaan hämeneenlinnan seudun soliferisteille vinkin, että Tawast-Bike liikettä kannattaa välttää. Sieltä moponi haettuani ei oo mikään toimun ja takuuna eivät perkeleet suostuneet korjaamaan Evil or Very Mad
mulla menee omaan mittariin 60 ja yli.
95km/h,ja kiihtyy nopeammin kuin 318i BMW.Eikä ole metrakkei eikä malossii.
Vaan mikä?
Sylinteri jonka pakoaukko "kuuskulmanen".Kaasari vanha bing 19mm.Mopo liikkuu tänäkin päivänä Kotkassa eräällä vanhemmalla miehellä,joka painelee sillä satamaan töihin kesäisin.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9