Syy huonoon käynnistyvyyteen selkisi. Kampiakselin kiilatappi vääntynyt vituilleen ja tehnyt samalla uran vauhtipyörään joten sytytys ollu myöhässä ihan huolella.
Kampiakseli muutenkin heikossa hapessa niin täytynee tilata uusi
Eli siitä on jenka huonossa hapessa, kiilatappi paskana ja kaiken lisäksi heittoa 5mm.. Ja toisessa päässä se laakerikin jumissa.. Liekkö tämä tosi huonoa tuuria kun kaikki tuntuu vastustavan tämän kanssa
Kannattaako vaihtaa muuta tuon kampiakselin lisäksi? Ainakin kaikki stefat ja tiivisteet menee luonnollisesti vaihtoon ja jos väljiä laakereita löytyy niin nekin. Konellahan on ajettu (vasta) 3600km.
Jospa se alkaisi näiden vaihdolla vihdoin ja viimein pelaamaan niin pääsisi puunamaan kunnolla ja laittamaan museokuntoon.. Ilmottelen sitten kun oon koneen läjännyt taas.
Kampiakseli muutenkin heikossa hapessa niin täytynee tilata uusi


Kannattaako vaihtaa muuta tuon kampiakselin lisäksi? Ainakin kaikki stefat ja tiivisteet menee luonnollisesti vaihtoon ja jos väljiä laakereita löytyy niin nekin. Konellahan on ajettu (vasta) 3600km.
Jospa se alkaisi näiden vaihdolla vihdoin ja viimein pelaamaan niin pääsisi puunamaan kunnolla ja laittamaan museokuntoon.. Ilmottelen sitten kun oon koneen läjännyt taas.