30.06.2013, 14:58
Sattu tuossa kesän alussa ihme juttu solikan tomokseen,vaihteet ei menneet enään pienemmälle,no ajelin 5vaihteella kytkin savuten talliin odottamaan remonttia. Tällä viikolla aukasin koneen ja tutkailin tapahtunutta. Stefa oli vuotanut ja pytty sekä mäntä ruskean karstan peitossa. Vaihteen siirto tappi kulunut useita millejä.
Tuossa räjäytys kuva vaihteen siirrosta. http://users.utu.fi/anpaja/kuvat/vaihteensiirto.jpg
Tuo levy numero 20 oli kääntynyt sivuttain ja estänyt vaihteen siirron. Eipä ole ennen vastaan moista tullut. Vaihdoin vaihteen siirto tapin ja kasailin tuon veto akselin,mutta mikä ihme on tuo osa numero 18? En ole ikinä ennen tuommoista tomoksessa nähnyt. Voisiko joku valaista?
Vian arvelen johtuvan reippaasta päittäis välyksestä,no lisää rikkoja vaan,eihän noita olekkaan kuin 5mm edestä akselilla...
Tuossa räjäytys kuva vaihteen siirrosta. http://users.utu.fi/anpaja/kuvat/vaihteensiirto.jpg
Tuo levy numero 20 oli kääntynyt sivuttain ja estänyt vaihteen siirron. Eipä ole ennen vastaan moista tullut. Vaihdoin vaihteen siirto tapin ja kasailin tuon veto akselin,mutta mikä ihme on tuo osa numero 18? En ole ikinä ennen tuommoista tomoksessa nähnyt. Voisiko joku valaista?
Vian arvelen johtuvan reippaasta päittäis välyksestä,no lisää rikkoja vaan,eihän noita olekkaan kuin 5mm edestä akselilla...
rahalla saa ja solikalla pääsee