17.01.2013, 2:39
Elikkäs sain inspiksen alkaa purkamaan muutama vuosi sitten täysin rempattua läskitankin konetta. Syy miksi otin koneen veke ja purkiin atomeiksi oli se kun viime talvena jäi solikka räystään alle nojailemaan ja siinähän se nojaili leppoisasti kevääseen asti, kunnes lumet päätti tulla katolta alas ja kaikki tietenki mopetin pääle ettei siitä näkyny juhannuksena ku pikkunen pätkä tankoa.. alkukesästä sitten työntelin vaihe päällä mopetia tossa kartanola ja ihmettelin että miksei kone pyöri! Noh vähän enemmän vauhtia rattaille niin alkohan se pyörimään tosin meleko nihkeesti ja vesi lensi kaaresa pakoputkesta.. Nyt sitten extempore kone halki ja eipä tarvinu vikaa kauan hakia, toinen petari ruostunu jumiin mutta onneks ei ollu kiertokangen alapää ottanu sen kummemmin osumaa, jota eniten pelkäsin!
Aattelin vaihtaa pelkät petarit ja männäntapin laakerin, koska alakerran laakerit ei ole menny miksikään ja ovat loppupeleissä "kuin uusia". Stefat vaihdan myös. Kokeilen laittaa muutamia kuvia tosta ihan testiksi..
tomos.jpg (Koko: 1,36 Mt / Latauksia: 341)
kampura.jpg (Koko: 1,04 Mt / Latauksia: 315)
kurakammio.jpg (Koko: 1,62 Mt / Latauksia: 326)
vrattaat.jpg (Koko: 1,03 Mt / Latauksia: 292)
Aattelin vaihtaa pelkät petarit ja männäntapin laakerin, koska alakerran laakerit ei ole menny miksikään ja ovat loppupeleissä "kuin uusia". Stefat vaihdan myös. Kokeilen laittaa muutamia kuvia tosta ihan testiksi..
tomos.jpg (Koko: 1,36 Mt / Latauksia: 341)
kampura.jpg (Koko: 1,04 Mt / Latauksia: 315)
kurakammio.jpg (Koko: 1,62 Mt / Latauksia: 326)
vrattaat.jpg (Koko: 1,03 Mt / Latauksia: 292)