24.06.2012, 23:20
Kone ei siis vieläkään käy ja ilmeisesti kampura kiero. Pitää siis lyödä joko varakone kasaan tai kasata kone nykyinen kone uudella kampuralla. Kysymys kuuluukin että mitä kaikkea koneeseen kannattaa uusia kun se kerran on auki? Laakerit, tiivisteet ja mitä muuta? Sen muistan että toinen koneista ei tykännyt aina vaihtaa jollekin vaihteelle ja hyppäsi välivapaalle mutta thats it mitä muistan koneiden alakertojen ongelmista.
Nykyiset härvelit: Skoda Octavia vRS HB 2.0TFSI Stage 1 -06, Solifer SM -80
Mainitsemisen arvoisia ex-härveleitä: -65 custom/viri-kupla, pari skobaa, -10 CPI XS250 TL-mönkkäri, -88 Ford Escort XR3i Cabriolet, -02 Ford Focus ST170 Stage 1
Mainitsemisen arvoisia ex-härveleitä: -65 custom/viri-kupla, pari skobaa, -10 CPI XS250 TL-mönkkäri, -88 Ford Escort XR3i Cabriolet, -02 Ford Focus ST170 Stage 1