Minullakin se vauhtipyörän ikkuna ei ihan osu kohdilleen, mutta sillei että sen kautta pystyy urkkimaan juuri ja juuri kärkien ruuville, ja liuskamitan saa työnnettyä siitä
Tehä sääjätte kärkivälin vaikeesti Ite työnnän tulpan reijästä ruuvimeisselin sisälle, laitan männän ylimpään asentoon, liuskamitta ja sama ruuvimeisseli hoitaa loput
Ei tartte mitään kikkailuja tulppa pois, tarteeks pitkän ruuvimeisselin pää lasketaan männän päälle ja pidetään ruuvimeisselistä kiinni, pyöritetään vauhtipyörää käsin, niin että mäntä on ylimmässä asennnossa (samalla tietysti liikutetaan sitä ruuvimeisseliä, mutta niin, että se on koko ajan siinä männänpäällä, eli koskettaa männänpäätä) sitte, ku mäntä on ylimmässä asennossa, otetaan ruuvimeisseli pois männänpäältä, enää EI saa pyörittää vauhtipyörää vaan otetaan liuskamitasta liuska, missä on 25 tai 35 löysytetään katkojankärkien kiinnitysruuvia, työnnetään liuskamitta kärkien väliin ja kiristetään ruuvi, sen jälkeen vielä tarkistetaan, ku ruuvi on kireellä, eli uuestaan liuskamitta väliin, jos se mahtuu sinne, nii on ok. ja sitte vaan ajeleen! iskä tän taktiikan mulle opetti
Voisipa tuo joskus pirruillessaan kokeila.
Mutta yleensä teen vaan niin että pyöritän vauhtipyörää kunnes kärjet on auki.
sitten 0,35 liuske mitta väliin ja kiristys.