03.02.2012, 11:41
olis pieni ongelma en tiedä mihin kohtaan saisin sovitettua vaihteiston raudan millä kiristetään vaijeri kireälle puuttuuko jokin osa olen yrittänyt katsella kuvista mutta ei löydy sellaista kuvaa
Soliferia on jäänyt eläkkeelle! |
solifer export 62
|
03.02.2012, 11:41
olis pieni ongelma en tiedä mihin kohtaan saisin sovitettua vaihteiston raudan millä kiristetään vaijeri kireälle puuttuuko jokin osa olen yrittänyt katsella kuvista mutta ei löydy sellaista kuvaa
03.02.2012, 17:44
onkos tämä m-35 m-36 koneella (en kylmiltään muista kumpaa käytettiin tuona vuonna) vai tomoksella?
...
03.02.2012, 18:08
en muista mikä olla koko ja kone olla tomos kille8 löytyy kyllä kuva kyseisestä moposta mutta ei saa selvää kuvasta mihin kohtaan se kuuluu vuosi malli olla kyllä eri hänen mopos mutta samainen olla minun mopos kyllä
03.02.2012, 18:14
(Viestiä muokattiin viimeksi: 03.02.2012, 18:14, MopedRacer.)
sori konehan ei voi olla m-35 tai m-36 kun niissä koneissa ei ole voimansiirrossa käytetty mitään ketjuja tai vaijereita... tuo kone on m-107 eli Express jota käytetty exporteissa vissiinkin vuosina 60-61. laitappa kuvaa Exportistas niin vuosimalli selviää
...
07.02.2012, 18:36
mopon moottorin nro 14240 ja runko nro olla j 803 jos näillä sais sit tietoa enenmän mihin kohtaan se rauta sopii siin konees ja puuttuuko jokin osanen siit paketista
Kysymyksessä lienee -60 Export, j runkonumeron edessä viittaa siihen.
Myös se että puuttuu jokin vipu viittaa M-107 moottoriin joka vauhditti -60 Exporttia. Liitteessä kuva puuttuvasta kapulasta. Toisessa liitteessä ko. moottori. * kille8 mopossa on Solifer M-107 moottori ja vm on nimenomaan -60. Tomos moottori on erilainen ja runkonumeron edessä tai lopussa pitäisi olla T-kirjain, lisäksi Tomos moottorin valmistenumerossa on kuusi numeroa.
Export & Anker, luotu toisilleen
|