11.04.2012, 20:33
ööö,vähän tyhmä kysymys mutta minkä merkkiset nuo Tigerin sähköt on?
...
Soliferia on jäänyt eläkkeelle! |
Zetan Projektipäiväkirja: Tehosolle
|
11.04.2012, 20:41
MopedRacer kirjoitti:ööö,vähän tyhmä kysymys mutta minkä merkkiset nuo Tigerin sähköt on?Ducati, sama merkki mitä nuo AM6:n sähkötkin. Valotehoa tulee sen 18W.
11.04.2012, 23:05
11.04.2012, 23:16
on vähän ohi mutta kysäsen. Tarjoitui mahdollisuus ostaa osiltaan joten kuten täydellinen raisu 60e,mutta joutuu laittaamaan aika paljon. mitä ootte mieltä?
rahalla saa ja solikalla pääsee
11.04.2012, 23:33
Kuten sanoin en pahemmin harrasta raisuja. Ehkä kuuluisi "Muut mopot" -osastolle?
12.04.2012, 16:17
solifer sm 86 kirjoitti:on vähän ohi mutta kysäsen. Tarjoitui mahdollisuus ostaa osiltaan joten kuten täydellinen raisu 60e,mutta joutuu laittaamaan aika paljon. mitä ootte mieltä? Osta pois! Niitäkään ei turhan montaa ole tässä maailmassa! myyt vaikka mulle jos net itse mitään sillä tee?
...
12.04.2012, 16:19
Zeta kirjoitti:Siis tarkoitatko pohjalevyä?Joo eipä näytä tuo valopuola puola raisun virtapojaan käyvän...
...
12.04.2012, 21:46
MopedRacer kirjoitti:solifer sm 86 kirjoitti:on vähän ohi mutta kysäsen. Tarjoitui mahdollisuus ostaa osiltaan joten kuten täydellinen raisu 60e,mutta joutuu laittaamaan aika paljon. mitä ootte mieltä? Päätinpä jo että en raizua ainakaan vielä tarvihe. ostaa jonkun raadon kun raisua tekee mieli. nyt liikaa rojekteja ja raisussahan on munarallin kone joka ei minun ajatus maailmaan sovi
rahalla saa ja solikalla pääsee
12.04.2012, 22:44
eipä ole mitenkään myynnissä mutta tuttu tarjos tuohon hintaan,kuulemma sama vaikka antaa pyöriä nurkissa...
rahalla saa ja solikalla pääsee
25.04.2012, 21:07
..Eilen Zetan hallilla tapahtunutta..
Ja videopätkää.. -> http://youtu.be/0f3uINFj_Dw Zeta saa itse kertoa tarkemmat speksit nykytilanteesta jne. Meikäläinen on vastuussa pakoputken ydinjätehitsivehkeellä hitsatuista saumoista.
Noniin, näitä kuvia vähän odottelinkin.
Elikkäs selly sattui piipahtamaan hallilla, kipunat sinkosi ristiin rastiin ja tulosta syntyi aika vauhdikkaasti. Sähköpuolta ihmeteltiin ensin, ennakkoa oli helppo vertailla kun pikkuveljen dt:n kone vieressä. Mallin mukaan sytystys piti aikaistaa noin 45astetta ennen ykk. Uusi tulppa kehiin ja sollehan kehräsi. Komeasta kierrosherkkyydestä ja kaasuunvastaavuudesta innostuneina päätimme pistee PV:n luhaon paloiksi ja päpättää sen uuteen uljaaseen ulkomuotoon. Valitettavasti hitsaillessani omaa putkeani loppui migistä kaasu ja oli siirryttävä ydinjätelankaan. Kuten huomaa aika silmää hivelevä lopputulos ja muodokkaat kurvit. Pätkä letkua väliin ja romukopasta löytyi vanha amiksessa tehty äänenvaimennin. Tuolla säädöllä tehoalue oli noin 7000-8500rpm, näillä väleillä 12/34 ei ihan päästä kauheaan racing-tunnelmaan. Sillä kierrokset laskee liikaa vaihdetta vaihdettaessa. Kuitenkin tänään säätelin sähköjä ja aikaistin vielä noin 10astetta, kierrosherkkyyttä tuli vielä lisää ja tehoalue kasvoi noin 6500~9500 vieläkään ei välitys riitä. Mutta potkua ja nopeutta tuntuu löytyvän. Teoreettisesti pitäisi näillä väleillä mennä 93km/h, tuskinpa.
25.04.2012, 22:07
Toimiiko tuo luhao oikeasti olleskaan?? itsellä olisi tallin lattialla yksi tuollainen pyörimässä, ajattelin kokeilla solleen.
Vai pitäskö laittaa exporttiin ala kautta
Solifer sm x2
Termo Export x2
25.04.2012, 22:53
Itsellänikin oli kauheat ennakko-oletukset, mutta kyllä joudun myöntämään että yllättävän hyvin toimii. Kuitenkin harva solle täällä taitaa kiertää tehokkaasti edes sitä 8000rpm, että suhteellisen turha laittaa "vähän viilattuun" vakio sylinteriin.
Onneton alakierrosvääntö, mutta siinä 8000 jälkeen löytyy todellakin potkua. Mutta tällä kokoonpanolla ilo loppuu siinä ennen 10000rpm. Putkea on kuulemma jonkunverran lyhennetty, mutta en usko että merkittävästi vaikuttaisi. Tiedä sitten loppuuko putki vai aukot ensin. Tuossa autisassa kaikki aukot kuitenkin mitoitettu 10000rpm tehohuippuihin. Paikoillaan kiersi tänään hurjat 11200rpm, melkein jo alkoi pelottamaan se kiekuminen! |