07.03.2012, 22:39
jaa tää on kilvissä. Kohta poliisia karkuu
Soliferia on jäänyt eläkkeelle! |
Zetan Projektipäiväkirja: Tehosolle
|
07.03.2012, 22:39
jaa tää on kilvissä. Kohta poliisia karkuu
07.03.2012, 22:52
Zeta laitappa sitten kuvaa siitä pohjalevystä, kun olet saanut toimimaan. Ja kyllä komealta näyttää
Solifer sm x2
Termo Export x2
07.03.2012, 22:54
Sehän rupeaa näyttämään jo komealta!
Omasta mielestä tässä on nyt enemmän Flat Tracker meininkiä, kuin Cafe Raceria. Ja se on oikein! Ei vaan ole tuo nykyinen rengasvalinta tonne mahdolliselle peltorässipäivälle soveltuvia..? Jatkahan samaan malliin, ystävä hyvä. Pistä jotai käyntivideota sitten kun hörisee paremmin?
08.03.2012, 1:15
Pasanen: Joo laitetaan kun saan sen työstettyä, saa nähdä saako savut huomenna.
Selly: Tuo laji taitaa olla vähän lähempänä, enhän minä tiennyt edes tuollaista sarjaa olevan. Tuommonen takalippa ois aika porno, pitäisiköhän ruveta leikkiään lasikuidulla? Noilla renkailla ajettiin viime peltoratapäivillä sekä tuossa Tehosolle Headcam-pätkässä (http://www.youtube.com/watch?feature=pla...Wr5uDnNj9o) ovat myös alla, kyllähän se aika kuopimiseksi meni. Olisihan se aika suotavaa lisätä pitoja, varsinkin tehojen ja alustan korkeuden takia.
08.03.2012, 1:25
Zeta kirjoitti:Tuommonen takalippa ois aika porno, pitäisiköhän ruveta leikkiään lasikuidulla? Pellistä vaan Työkaluboxi sisälle..? Ei hirveetä jatkoo tohon sollen penkinrunkoon tarvis, kun on jo vähän alustavaa muotoo siinäkin. Sitä vähän meinasinkin renkaiden suhteen, että kun ois kunnon renkaat alla niin sais sitä vauhtiakin vähän pidettyä yllä..
08.03.2012, 17:39
Katsotaan nyt ehkä tarkoitus olisi jatkaa noista penkin alla olevista putkista "kantokahva" ja sen alle joku lähes suora lippa.
Nonniin tänään tuli pistettyä pohjalevy uuteen uskoon. Yllättävän pienellä viilauksella sai sopimaan ja vielä niin että voi vähän säätääkin. Tätä toista ei oltu aivan näin hienovaraisesti työstetty Tälläisessä asennossa tuntui olevan ajoitukset aika lähellä kun hörähti ihan pienellä painalluksella, vieläpä ilman ryyppyä. Eli savut tuli otettua, vielä video on leikkauksen alla. Muuten potkii yllättävän pirteästi, melkeen jo pannutin Ehkä olisi syytä talvipyörät iskeä alle. Käynti aika epätasaista ja imukurkussa on imuvuoto, kostuu yhen hitsin vierestä. Samalla paikkaan sen kun rupean säätelemään.
08.03.2012, 22:04
Videota ihmeessä!
Hyvältä näyttää, mutta älä kuitenkaan Nokian (alkavat olla harvassa) renkaisiin ruuveja tai pultteja vedä?
08.03.2012, 22:13
ei ihmeessä ruuvia läpi! mutta jos on finsspeedi tai joku muu kunnossa oleva nokia niin kiinostasko vaihto? minulta tuommoinen nappula joka on nyt takana sollessa, galleriassa kuvaa. merkki oli joku cheng ching ja pitoa on sekä melkein uusi. nappulaa semmoiset 2cm
rahalla saa ja solikalla pääsee
12.03.2012, 16:43
Nyt on sitten sitä videota! http://www.youtube.com/watch?v=1tC91bn5v...e=youtu.be
Seokset on sitten ihan päin helvettiä tuossa videossa, mutta pitihän sitä päästä fiilistely lenkkiä heittää. Myöhemmin tulee parempaa videota Tällä hetkellä vähän lähempänä kunnon säätöjä, tahalleen jätin nyt yläkaasun vähän rikkaammalle. Tulee kyllä aika ronski piikki Vähän huutais niitä talvipyöriä, sen verran monta lähelläpiti-tilannetta käynyt sekä yksi näppärä pannutus. Mutta se on varmaan kesä ennenkuin saa mitään väsättyä saatikka vaihtaa alle Ihmetyttää nuo sähköt, miten nuo oikeasti toimii. Nyt kierroslukumittari mikä mittaa pulssia tulpasta, näyttää tyhjäkäynnillä 4500rpm. Eli nopsasti kun laskee niin 3x enemmän. Mittari on sen verran kehittynyt että osaa itse tunnistaa tahdit, eikä ole käsisäätöä. Antaako tuo nyt jotain helkutin välikipinää? Ei siinä kone vastaa kaasuun kuin ajatus, mutta ihmetyttää.
12.03.2012, 21:24
Ihan nätitisti toimii, mutta tuo siritys häirihtee?? Johtuuko videon äänenlaadusta vai moposta männänrenkaat tai kiertokangen/kampuran laakerit? Eikä tuo mittään parempia renkaita vaadi, hiton hyvä kuvioisethan nuo on kun vertaa mitä minun 76sessa on takana Silti sillä vaan koko talvi tultu,,, perä edellä,,, ja 70km/h
...
12.03.2012, 22:20
tuo korkeus on vähän häiritsevä seikka. eikö olis parempi matalempana?
rahalla saa ja solikalla pääsee
12.03.2012, 22:26
Kyllä minustakin solikka vaatis koropalat kun on vakiona niin matala istua... Mutta en ole sitten jaksanut tehdä kun ne syö ulkonäköä niin paljon... Ja on mulla tossa 76sessa 4cm korkeemmat iskarit
...
13.03.2012, 0:02
eipä minulla ole ikinä ollut SäMässä semmosta tunnetta että olis perä liika alhaalla
rahalla saa ja solikalla pääsee
13.03.2012, 0:55
Tuo pakoputken lämpörauta resonoi tietyillä kierroksillä ja tietysti nuo m-renkaat sirittää jonkun verran.
Kyllähän tuo rengaskuvio on aika soveltuva yleisille alustoille mutta se ei pidä sitten yhtään jos on vähääkään jäätä. Heti mennään poikittain kun painaa kaasua tai napauttaa jarrua. Tällä hetkellä korotusta on noin 7cm. Nyt tuo ajoasento tuntuu hyvinkin ryhdikkäältä ja tuntuma on paljon parempi. Tietysti pystyssä pitäminen vähän hankaloittuu, kun lähtee pyörät alta mutta kuuluu asiaan. On se sen verran härö Jaksaisi nyt vaan vedellä nuo sähköt ja taikoa ne lokarit jostain.
13.03.2012, 12:53
mitä muutoksia tavitsisi tehdä että menisi raisun pytty solikkaan?
|