29.01.2012, 13:11
Katoppa vain, mun vanhat sytkävehkeet . Mulla on galleriassa kuva misä sähköt on muistaakseni oikiasa asennossa.
Soliferia on jäänyt eläkkeelle! |
Zetan Projektipäiväkirja: Tehosolle
|
29.01.2012, 13:11
Katoppa vain, mun vanhat sytkävehkeet . Mulla on galleriassa kuva misä sähköt on muistaakseni oikiasa asennossa.
29.01.2012, 13:32
(Viestiä muokattiin viimeksi: 29.01.2012, 13:32, mikkoseiska.)
Siinä kuvvaa. http://soliferia.parasiitti.org/galleria...p?pid=3933
29.01.2012, 20:00
Autisan entisethän nämä oli siitä on jo hetki aikaa.
Paljon kiitoksia kuvista, vaikkakin tuli vähän ristiriitaista tietoa. Mutta tehdään kompromissi ja säädetään
Mitenköhän tuo laatikko tykkää kestää kun ainakin kaikilla Tomoksilla millä olen ajanut on vaihteenvaihto aina tuskaisempaa mitä suuremmat kierrokset?
Sattuiko Zetassa pinnapulttien reiät suoraan kohdalleen, onko isku sama ja tarvitsiko tehdä mitään muutakaan muutosta? Hyvältä näyttää!
30.01.2012, 22:17
MopedRacer kirjoitti:pinnapulttien jako täsmää ainakin, ja raisun iskun pituus on 42mm... Katteltiin Zetan kanssa kun pytyn toin, että about 3mm pitäis suurentaa pinnapultinreikiä että menis, vai mitenkä se meni? Onhan tuo yksi kuva mistä sen näkeekin. Vertailussa siis Tomoksen alatiiviste. -> http://i777.photobucket.com/albums/yy54/...ccZeta.jpg
31.01.2012, 18:19
aijaa no mulla raisun vakiopytty käy solikan lohkoihin... ja molemmissahan pinnapultireiät on 7mm
...
Tiiä sitten millasta sekundakamaa nuo raisun pytyt on kerran jokasessa eri pinnapulttijako
Mutta juu pitäisi isontaa Zetan pinnapultinreijät 10mm poralla niin kävisi suoraan. Tai sitten voisi koittaa sitä pinnapulttien taittamistyyliä, kerran puhutaan nyt niin pienestä taitoksesta. Koulujuttujen takia nyt ei meinaa projekti edetä. Mutta kyllä se tästä lähtee.
12.02.2012, 21:59
Noniin ehdimpäs viimein kiireiltäni livahtamaan hallille. Nyt olisi autisa siistitty ja mäntä muokattu. 5mm piti ottaa helmasta pois että sai imun oikeisiin asteisiin.
Myös swingiin sain hitsattu ohjurin paikan, että nyt loppui se ketjujen kettuilu! Myös tuli revittyä vanhat iskarin korvakkeet pois. Uudet korvakkeet tulivat noin 10mm taaksepäin ja 15mm matalemmalle. Jotain kiiltävää sentäs tulee tähänkin mopoon Seuraavaksi olisi tarkoitus pistää runko ja hilut maaliin. Vielä on vähän auki millä maalaa ja mitä väriä. Ehkä tämän hetkinen ajatus olisi kiiltävä musta runko ja sinisellä tankkia sekä työkalulaatikko.
12.02.2012, 22:35
vakipo väreillä vaan! ei mitään tuniinki värejä! mutta muuten hyvältävaikuttaa
rahalla saa ja solikalla pääsee
13.02.2012, 11:23
minusta tämä mopo ei kaipaa tankkiin ja työkalulootaan mitään uutta maalia kun nuokin on jo noin hyvin säilynyt! mutta jos maalaat niin tuo musta sininen kuulostaa hyvältä! ja kiiltävänä tietenkin
...
14.02.2012, 1:35
14.02.2012, 12:14
Tottakai, hitsuloin kun tästä kerkiän
Tankki taitaa jäädä tuolle värille, ehkä vaan yli maalaan sen. Uudet tarrat ois kans kova mutta sitä pitä hetki miettiä. Runko tulee kiiltävällä mustalla, kyllä se sen verran hyvälle ajatuksissa näyttää
14.02.2012, 15:17
Auttaisiko tuommoisen hitsaamisessa esilämpö. Olette varmaan laittaneetkin, mutta tuli vaan mieleen.
14.02.2012, 15:25
Rustinki kirjoitti:Auttaisiko tuommoisen hitsaamisessa esilämpö. Olette varmaan laittaneetkin, mutta tuli vaan mieleen. Kyllä auttaa melkosesti, tässä tapauksessa se vaan jäi vähän tekemättä, kuten moni muukin asia. Mutta ei se mitään, kyllä tuo kuosiin vielä tulee! Tossa kattelin, että varmaan pitää vähän täppiä lisää tavaraa tuohon imun "välirivan" tynkään, ehkä jopa sen verran että AKKssa olisi männänrenkaille tukea.. Se on sitten eri asia sillä, että pysyykö porauksen ajan sellanen hitsitäppignööli tollasessa paskavalussa kiinni. Yhdessäkin kuvassa näkyy komea valuhuokonen. |