Moikka
taas mennään... tää on sit viimeinen... tai niin mä luulen..
kaikki on kyllä eri mieltä...
Eli löytyi osia sen verran nurkista että rupesin kasaamaan taas sellaista ajomopoa, en alkuperäistä. Kuvia rakentelusta ja kaikesta siihen liittyvästä löytyy täältä
http://topolino.kuvat.fi/kuvat/solifer+p...2010-2011/
päivitän kuvia aina kun tulee uusia osia kiinni.
Sinne saa kommentoida jos on tarvetta. Pikkuhiljaa edetään ajotavoite asetettu huhtikuun lopulle. Runko on nyt pöydällä maalattuna ja siihen sitten pikku hiljaa osia kiinnittelen kun ehdin. Yleensä laitan aina yhden osan vain päivässä oli se sit kuinka iso taikka pieni, poikkeuksen tekee esim. iskarit ne laitan kerralla. Ei tule sitä stressiä... luultavasti tulee keltainen tankki ja työkalukotelo.. en tiedä vielä.. tai sit saman punainen kuin noi aluvanteet... asia selviää kevääseen mennessä. Joitain osia olisi vielä tarvis saada.. joten.. tässä nyt listaa niistä joita tarvin tällä hetkellä
-tarakka
-etupään alaputket
-etulokasuoja (löytynyt)
-kaasukahva
-ohjaustanko
-lampun lasi ja umpio
-se kaareva pelti kun tulee siihen etupään eteen sellainen kromattu.(löytynyt)
-etupään suojaputket ne kun tulee niihin muoviholkkeihin kiinni.(löytynyt)
osa noista löytyy, mutta jos löytyis vaikka parempia... esim. tanko
tarjota saa ja täytyykin muuten ei homma etene.
terkuin Mikki puh 0415447302
taas mennään... tää on sit viimeinen... tai niin mä luulen..
kaikki on kyllä eri mieltä...
Eli löytyi osia sen verran nurkista että rupesin kasaamaan taas sellaista ajomopoa, en alkuperäistä. Kuvia rakentelusta ja kaikesta siihen liittyvästä löytyy täältä
http://topolino.kuvat.fi/kuvat/solifer+p...2010-2011/
päivitän kuvia aina kun tulee uusia osia kiinni.
Sinne saa kommentoida jos on tarvetta. Pikkuhiljaa edetään ajotavoite asetettu huhtikuun lopulle. Runko on nyt pöydällä maalattuna ja siihen sitten pikku hiljaa osia kiinnittelen kun ehdin. Yleensä laitan aina yhden osan vain päivässä oli se sit kuinka iso taikka pieni, poikkeuksen tekee esim. iskarit ne laitan kerralla. Ei tule sitä stressiä... luultavasti tulee keltainen tankki ja työkalukotelo.. en tiedä vielä.. tai sit saman punainen kuin noi aluvanteet... asia selviää kevääseen mennessä. Joitain osia olisi vielä tarvis saada.. joten.. tässä nyt listaa niistä joita tarvin tällä hetkellä
-tarakka
-etupään alaputket
-etulokasuoja (löytynyt)
-kaasukahva
-ohjaustanko
-lampun lasi ja umpio
-se kaareva pelti kun tulee siihen etupään eteen sellainen kromattu.(löytynyt)
-etupään suojaputket ne kun tulee niihin muoviholkkeihin kiinni.(löytynyt)
osa noista löytyy, mutta jos löytyis vaikka parempia... esim. tanko
tarjota saa ja täytyykin muuten ei homma etene.
terkuin Mikki puh 0415447302