vika löytyin, kytkinkruunun lukitusprikasta oli katkennut se haka ja kruunu oli mennyt paskaks ja lyöny kampiakselin juntturaan joka lukitti lohkot, toivottavasti ymmärsitte
nyt menee jo ihmeelliseks, otin kampuralta molemmat laakerit irti ja ihmetys suuri, kummallakaan puolella ei ollut yhen ainutta prikkaa onko tämä mahdollista vai onko entinen omistaja jättänyt ne pois välistä mahdollisesti? tämä voisi kyllä vähän selittää myös tuota kytkimen hajoamista
Ihan normi settiä että prikat puuttuu. Ei niitä liiemmin minunkaan solikassa kampuran kummaltakaan puolelta löytyny. Mutta hyvin on pelittäny ilmankin. Se on sillä tavalla että kun aikanaan tomoksia siellä jugoslaavian perukassa kasattiin ei mittatoleranssit ollu ihan niin tarkkoja, ja aina kun näytti jossain liikaa välystä olevan niin prikka vain väliin. Jokainen tomos on yksilö ja uniikki kappale, jossakin prikat täytyy olla, joku pärjää ilmanki.
mutta nyt on sellanen kysymys että pitääkö sen "mutterin" olla miten tiukalla joka pitää kytkimen painelaakeria paikoillaa? ja siihenhän tulee vielä sitten sokka?