eli tarina menee näin: kasasin koneen ja sitten kun oli kytkinkruunun vuoro tietysti laitoin sinne kiilan ja rupesin kiristämään sitä kiinalais kierre mallista mutteria ja kun se oli kiristetty niin kampiakseli ei enää pyörinytkään. eli mikä meni väärin puuttuuko minulta sieltä jokin osa joka estää sen kytkin kruunun menemästä liian pitkälle sen takia ettei se hierrä laakeria vai mikä nyt mättää
??
Oisko kiila jotenkin luiskahtanut paikaltaan ja jäänyt sinne laakerin ja kytkinkruunun väliin puristuksiin.
ei, kyllä se paikoillaan on.
joo mutta tiiätkö tuleeko se laakeripesän sisään vai stefan alle??
Veikkaisin, että se tulee stefan alle.
joo pitääpä kokeilla vaikka jotain prikkaa.
No saitkos jo laitettua kuntoo?
Ois mukava kuulla miten se autisa potkii
Vai onko joka ilta menny iltalennolla ?
Se prikka on sitä varten että kytkinkruunu ei syö stefaa rikki.
Joo mutta tuossa räjäytyskuvassa näkyy että stefan sisäpuolellekin tulee rikka.-
tunskamies kirjoitti:Joo mutta tuossa räjäytyskuvassa näkyy että stefan sisäpuolellekin tulee rikka.-
Se on juuri se yksi ja ainoa rikka joka siellä on,esim tuossa räjäytys kuvassa ei muuta rikkaa näy.
Siinä on kiilan kolo sisäpuolella.
eli se prikka tulee laakerin ja stefan väliin?
Ei oo kyllä mulla siihe rikkaa
tunskamies kirjoitti:Ei oo kyllä mulla siihe rikkaa
Paskat mullakaan mitään rikkoja oo stefan ja laakerin välissä eikä stefan ja kytkinkruunun välissä. Sekin voi myös olla että stefa on vääränkokoinen ja kytkinkello menee niin tiukast siihen stefaan kiinni et kone pyörii todella tahmeesti.