Soliferia

Täysversio: ongelma??
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5
joo mulla kai menee se kruunu liian syvään kun pyörii vieläkin tahmeasti että mikä nyt neuvoksi??
eli annanko vaan mennä vai pähkäilenko vielä ongelmaa??
[attachment=154][attachment=155][attachment=156]
Sissikersantti kirjoitti:Kuinka niin syö rikki???
Kytkinkellohan siihen stefaan tiivistyy eikä kampiakseli.
Ja jos kytkinkello menee liian syvään, niin se ottaa kampiakseliin kiinni.
Kymmeniä koneita olen avannut ja kasannut, eikä siellä mitään prikkoja ole tullut vastaan...

Juu niin tiivistyykin kehältä,mutta se prikka on siellä alla.
Kytkinkruunun hitsaussauma sen stefan rikkoo,paitsi jos stefa sattuu olemaan niin syvällä että ei vastaa kruunuun.
Jos pelaa ilman prikkaa niin mikä siinä,ei muuta kuin baanalle.
joo tuommonen pitää hankkia kun on semmonen tunne ettei se pelaa ilman tuota.
Kannattaa sitten katsoa, että se sopii stefan kanssa, nimittäin kun itse koitin, niin stefan huulet ponnahti ylöspäin eikä koko stefaa saanut irti muuten kuin hajoittamalla se. Ja sitten kun huulet ponnahti, ne "leveni" ja kytkinkruunu ei mennyt enää tiiviisti kiinni.
mitä tarkotat sillä että "sopii stefan kanssa"
Se Prikkahan tulee stefan alle,laakeria vasten.
On isompi kuin stefan reikä,eli ei sovi stefan läpi tulemaan.
joo kiitos tuhannesti kun jaksoit neuvoa! sillä kun on pulassa tomoksen kanssa niin on hyvät neuvot tarpeen...
Eipä kestä,hyvä jos oli apua.
mopomies kirjoitti:mitä tarkotat sillä että "sopii stefan kanssa"

Sitä, että omassa tomoksessa se prikka väänsi stefan huulet ylöspäin.
joo pittää kahtoa.
no joo nyt on kaikki maholliset osat mitä pittää kytkimessä olla ja kaikki on kasattu uskoakseni oikein ja vielä pyörii tahmeastiSad
perrrkele nyt loppu hermot eli lyön koneen kasaan ja katon mitä tapahtuuEvil or Very Mad
Luultavasti se tahmaisuus lähtee ekan käynnistyksen jälkeen pois, kun osat menee paikoilleen.
Itelläkin oli tahmanen kun kasasin kerran, mutta kasasin uudestaan oikein huolella ja kunnon asennusöljyillä, niinn johan rupes pelittään.
ja taas tuli ongelmia kun kasaus jatkuConfused

eli eka ropleema eli miten kytkinposki tulee kunnolla kiinni kun ittellä siihen jää helevetin moinen rako siis pitääkö se vaan kiriä kiinni silleen
että pultit paikoilleen ja raakaa voemaa?

ja sitten toinen eli kun pistin moottori öljyä kampikammioon ja katoin että stefat ei vuoda niin rupes öljy lirkittään magneeton stefan juuresta ja magneetto ei ole paikoillaan ja stefa pohjassa kun aijemmin se ei ollut ja silloin lorkotteli vielä enemmän.
Sivut: 1 2 3 4 5