Soliferia

Täysversio: ongelma??
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5
Kyllä se ihan nätisti menee kun vähän akseleita eri asentoihin pyörittelet, tai sitten otat akselin ja kytkimen irti kopasta ja isket ne ensin koneeseen.

Ovatko stefat suorassa? Jos ovat niin ei oikeen muu auta kuin vanhat pois ja uudet tilalle.
suorassa on ja pohjassa, stefa on aivan uusi.
noin juuri tein eli iskin akselit ensin koneeseen ja sitten kiinni mutta siihen jäi n.1cm rako jonka sai kirittyä umpeen kun pisti ne kiinnitys pultit paikoilleen.
Kannattaa varmaan kokeilla, miten se pyörii ennen kiristämistä.
mopomies kirjoitti:suorassa on ja pohjassa, stefa on aivan uusi.
noin juuri tein eli iskin akselit ensin koneeseen ja sitten kiinni mutta siihen jäi n.1cm rako jonka sai kirittyä umpeen kun pisti ne kiinnitys pultit paikoilleen.

ooks ostanu voimakoneelta sitä kytkimen neulalaakeria joka uppoaa kytkimen sisäpuolelle siihen koloon ja siitä sitten kampiakselin päähän, ite ostin uuden laakerin sinne ku vanha oli niin paska, sit kasasin moottorin ja laitoin kytkinkoppaa paikalle ja ei menny kirveelläkään paikalle sit aloin tutkimaan sen perinpohjin et mikä sielä mättää niin se voimakoneelta tilattu uusi neulalaakeri oli liian pitkä siihen koloon elikkä koppa ei voinut mennä kiinni ja siihen jäi joku puolen sentin rako, sitten hioin sen nauhahiomakoneella samanpituseksi kun vanha, ja hyvin on toiminut.
en oo,se on alkuperäinen.
joo mikähän tässä mättää kun pullikoi ihan helevetisti se kytkin koppa vastaan vaikka akseleita on kokeiltu jo vaikka missä asennoissaSad
noniin selevis koko asia eli joku evo oli laittanut sen kytkin prikan ensiö akselille eli ilmankos ei mennyt se koppa kiinni!
noniin tänään sain ensimmäiset savut irti solikastaRazz
mutta minkäköhän takia nosti kiekat tappiin ja piti tulpan johto repiä irti. eli missä vika???
niin ja kokeilin toisenkin vielä toisenkin kerran jolloin oli ilmanputsari tukittu ja ilmaruuvi pohjassa ja siitä huolimatta nosti kiekat tappiinCrying or Very sad
Imuvuoto jossakin kaasuttimen ja sylinterin liitoksessa / sylinterin ylä- tai alapäässä / kaasuvaijeri hirttänyt päälle=luisti ei pääse alas
kaasuvaijeri ei edes kiinni, voiko stefa aiheuttaa tuon?
yläpää= ai vuotava kannentiivisteNauru
stefa voi aiheuttaa tuon jos vuotaa ilmaa kampikammioon jolloin seos menee laihaksi
joomutta mitenkähän se on mahollista kun stefat on uusia?
voiko niissä olla valmistusvirheitä?
niin stefa on suorassa ja uranpohjassa siellä.
Sylinteri voi myös saada ilmaa kaasuvaijerin kiinnityskohdasta kaasarissa, jos se on löysässä.
SOLIFERdriveri kirjoitti:Sylinteri voi myös saada ilmaa kaasuvaijerin kiinnityskohdasta kaasarissa, jos se on löysässä.

kaasuvaijeria ei ollut paikalla.
saako muuten laakeri näkyä kampiakselin ja stefan välistä yhtään?
niin ja imiskö kaasuvaijerin paikalta niin paljon ilmaa että repäisis täydet kiekat heti kun vaan saisi käyntiin?
mopomies kirjoitti:saako muuten laakeri näkyä kampiakselin ja stefan välistä yhtään?

No ei! Miten tuo on edes mahdollista? Tiivistämistä vartenhan se sinne laitetaankin. Kannattanee myös se kaasuvaijeri laittaa paikalleen ennenkuin muita remppoja suunnittelee.
Sepi kirjoitti:
mopomies kirjoitti:saako muuten laakeri näkyä kampiakselin ja stefan välistä yhtään?

No ei! Miten tuo on edes mahdollista? Tiivistämistä vartenhan se sinne laitetaankin. Kannattanee myös se kaasuvaijeri laittaa paikalleen ennenkuin muita remppoja suunnittelee.

no en tiijä uudet stefat ja näin on. ....jos en väärin muista...
Sivut: 1 2 3 4 5