Soliferia

Täysversio: ongelma??
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5
Kytkinpuolellahan laakeri saa näkyä kun kytkinkruunu tiivistää sen lopuksi. Oletko muuten tarkistanut, että kaasuvaijeri ei ole liian lyhyt, jolloin koho ei pääse alas asti kaasuttimessa?
sillon kun kokeilin niin kaasuvaijeri ei ollut kiinni ja luisti ei ollut jumiutunut yläasentoon.
mutta muistaakseni magneeton puolelta näky se laakeri niin muistaakseni.
onko muilla ollu semmosta ongelmaa että ku lähtee ajaa mopolla nii toimii aluks hyvin mutta sit kun kone lämpenee nii ei enää kiihy/kule enää niin kovaa
Liian rikas seos.
mopomies kirjoitti:sillon kun kokeilin niin kaasuvaijeri ei ollut kiinni ja luisti ei ollut jumiutunut yläasentoon.
mutta muistaakseni magneeton puolelta näky se laakeri niin muistaakseni.
Siis jos magneeton puolella on stefa paikallaan ja silti näkyy laakeri, niin stefa vääränkokoinen ja imee ilmaa sieltä reipppaasti. Kai se stefa oli 17-35-8.
ongelmana oli liian hellästi asennettu stefa,kun hakkasin sen sinne ihan pohjaan puupalikalla niin loppui se vuoto.
Hyvä että ongelma löytyi.
niin mutta kone menee taas pillun päreiksi kun oli menny se ykkösen ratas väärin päinConfused
miten päin se tulee? kysyn vain siksi että jos se onkin oikein päin ja 5. vaihe oiskin väärinpäin.
laitan tänne ku ei jaksa muuta aihetta ettii: osaisko joku sanoa mikä tuossa solikassa on ku siinä on nyt se automaatti paikallaan ja välillä kun antaa kaasua se ei lähde vetämään vaan se niinku jää täristämään moottoria paikoilleen. kun kaasun päästää ja antaa sitä uudestaan niin sitten lähtee normaalisti vetämään. tuota täristämistä se tekee välillä, hyvin ärsyttävää. mistähän vois johtua?
Joku jumittaa kytkimessä varmaan. Aukaisemalla kone voi selvitä.
mopomies kirjoitti:niin mutta kone menee taas pillun päreiksi kun oli menny se ykkösen ratas väärin päinConfused
miten päin se tulee? kysyn vain siksi että jos se onkin oikein päin ja 5. vaihe oiskin väärinpäin.

Jos on 1.ratas väärinpäin, niin vaihdetta vaihtaessa ykköselle molemmat 1. ja 2. ratas menevät päälle ja kone jumittuu. Näin ainakin minulle kerrottiin motot.netissä kun koneen halkaisin.
joo-o mikähä helvetti mahtaa olla solikassa vikana kun ei saa kunnolla pyörimään eli käy vain tyhjäkäyntiä ei käynnisty kunnolla eikä kierroksiakaan ota?
Stefat fuskaa, konkka sökö, vauhtis pyörähtänyt vika-asentoon, kaasarissa tukos, putsarissa tukos, tulppa paskana... siitä alkuunNauru
oookeeiiiNauru
ongelmana solifer automat kone,ei anna kipinää mutta jos laittaa tulpan johon pyttyä vasten kipinä mutta ei anna sähköiskua eikä tulppa anna vaikka kokeiltu ehjällä papan tulpalla,lähin etsiskelemään vikka ja katoin kaikki johot ja liitokset ja huomasin että sammutus napin musta johto puuttuu,otin vauhtiksen pois katoin ni käristä ei lähteny ku yks johto vaikka toisesssa automaatissa lähti kaks toinen kondersaattoriin ja toinen sammutusnappiin mutta miks ei anna kipinää vaikka siinä on vain pieni tynkä
sitä johtoa muutta ei ota maihin,tounen kone on mun ja toinen kaverin automaatti sollesta mut se ei osaa korjata oikein mitään???`????
Sivut: 1 2 3 4 5