31.08.2008, 13:48
31.08.2008, 13:54
Ööö magneeton puolella on ihan erilainen stefa kun kytkinpuolella..
31.08.2008, 13:59
hupsista...
31.08.2008, 14:00
Ootkos laittanu vääränlaisen stefan?
31.08.2008, 14:01
no ostin uudet stefat paikallisesta pyöräliikkeestä ja enkä kysynyt/katsonut kumpi tulee kummallekkin puolelle...
31.08.2008, 14:08
Ok, se saattaa olla siis juttu minkä takia ruunu jumittaa.
Magneeton puolen stefa on 20.35.7
Kytkin: 17.35.7
Korjatkaa joku jos meni väärin. Elä luota sitten liikaa nuihin mun tietohin
Magneeton puolen stefa on 20.35.7
Kytkin: 17.35.7
Korjatkaa joku jos meni väärin. Elä luota sitten liikaa nuihin mun tietohin
31.08.2008, 14:11
ok, kiitos tiedoista.
31.08.2008, 14:13
tunskamies kirjoitti:Ok, se saattaa olla siis juttu minkä takia ruunu jumittaa.Eikös ne mennyt juuri toisinpäin, eli mag. puoli 17*35*7 ja kytkimen puoli 20*35*7
Magneeton puolen stefa on 20.35.7
Kytkin: 17.35.7
Korjatkaa joku jos meni väärin. Elä luota sitten liikaa nuihin mun tietohin
31.08.2008, 14:24
SOLIFERdriveri kirjoitti:tunskamies kirjoitti:Ok, se saattaa olla siis juttu minkä takia ruunu jumittaa.Eikös ne mennyt juuri toisinpäin, eli mag. puoli 17*35*7 ja kytkimen puoli 20*35*7
Magneeton puolen stefa on 20.35.7
Kytkin: 17.35.7
Korjatkaa joku jos meni väärin. Elä luota sitten liikaa nuihin mun tietohin
Ei kyllä mää taisin sittenkin olla oikeessa
http://tmi-janikaasalainen.com/product_i...cts_id=854
31.08.2008, 14:29
joo väärinpäin ne meni mutta pitää tästä lähteä korjaamaan ongelma
31.08.2008, 14:34
Jeps Hyvä että älysit kysyä stefasta.
31.08.2008, 15:36
Prikasta vielä,se tulee stefan alle,sen tarkoitus on pitää kytkinkruunu irti stefasta.
muuten kytkinkruunu syö stefan rikki ensi käynnistyksellä.
muuten kytkinkruunu syö stefan rikki ensi käynnistyksellä.
31.08.2008, 16:20
Kuinka niin syö rikki???
Kytkinkellohan siihen stefaan tiivistyy eikä kampiakseli.
Ja jos kytkinkello menee liian syvään, niin se ottaa kampiakseliin kiinni.
Kymmeniä koneita olen avannut ja kasannut, eikä siellä mitään prikkoja ole tullut vastaan...
Kytkinkellohan siihen stefaan tiivistyy eikä kampiakseli.
Ja jos kytkinkello menee liian syvään, niin se ottaa kampiakseliin kiinni.
Kymmeniä koneita olen avannut ja kasannut, eikä siellä mitään prikkoja ole tullut vastaan...
31.08.2008, 17:30
Luultavasti se prikka on ollut käytössä vain joissakin koneissa.
31.08.2008, 17:33
tunskamies kirjoitti:SOLIFERdriveri kirjoitti:tunskamies kirjoitti:Ok, se saattaa olla siis juttu minkä takia ruunu jumittaa.Eikös ne mennyt juuri toisinpäin, eli mag. puoli 17*35*7 ja kytkimen puoli 20*35*7
Magneeton puolen stefa on 20.35.7
Kytkin: 17.35.7
Korjatkaa joku jos meni väärin. Elä luota sitten liikaa nuihin mun tietohin
Ei kyllä mää taisin sittenkin olla oikeessa
http://tmi-janikaasalainen.com/product_i...cts_id=854
Minulla nuo stefat menee päin vastoin, koska kytkinkruunu ei mahdu 15*35*7 stefaan, ja mag. puolella 20*35*7 sisähalkaisija on liian iso. Ja ainakin http://users.utu.fi/anpaja/kuvat/sylinte...kytkin.jpg mukaan 20*35*7 tulee kytkimen puolelle.