Soliferia

Täysversio: Paras 50cc sylinteri??
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
joo tuleeko sulla se monttu käyttöön? tää menee jo kyllä of topiciks... mitäs muuta virii meinasit?
kyll se tulle iha monttu käytöö en sais es virittä jos tulis tie käytö kun isä on sellanen kun se onNauru nho mufflerin tehari dellorto 16 kasari ja selast
holken kirjoitti:kyll se tulle iha monttu käytöö en sais es virittä jos tulis tie käytö kun isä on sellanen kun se onNauru nho mufflerin tehari dellorto 16 kasari ja selast

joo mullekkin se aina vittuilee virityksistä mutta samapa tuo kun ei se pahemmin kyttää kun ei oo tieliikenne käytössä. onko sulla lukihäiriöö? olipas taas niin olennainen kysymys mutta tulipaha vaan mieleen.
mopomies kirjoitti:jaa kai se on mutta ei kyseessä oo mikään viripytty, mutta kai se on hyvä viilaus aihioks.

joo mä varmaan tilaan sen pytyn mitä myydään mc-scatterilla ku on pakko pääästä ajaa solikalla kun en ole voinut ajaa kun ei ole ollut pyttyä kaitse ihan hyvä on
joo mutta hommaa on siinäkin kun pitää avartaa lohkot.
ei siinä kauaa kestä tunnissa on homma tehty
joo niinhän se kyllä on mutta sitten kun haluat vakiopytyn takas niin eipä potkikkaan niin hyvin sillä koska olet lisännyt kampikammio tilavuutta avartamalla. kumman malliset lähöt sulla on solikassa uudemmat vai vanhemmat?
no ei mulla oo ees siihen vakiopyttyä en tiiä minkälaiset lähöt siinä on
eipä o lukihäiriööä olen van ruotsalisessa koulus ni en o niin hyvä suomessa tiedoks
joo oot länsirannikolta?
No mähän asun tääl kotkan ja kouvolan välis.
Onkos metrat pinnoitetui?Rolling Eyes
ei, ne on valurautaputkella.
paljo metran 50cc menis mufflerin ka ja se olis lasketu se kansi?
Eikös soliferiin pidä vaihtaa kiertokanki jos hankkii 50cc tunaan tarkotetun metran?
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14