Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
no sais! mitä tuola lukee että ovat luvanneet 7 hp minicrossille
mutta varmistapas ensin onko se ees mini crossin!
joku tietävämpi saa sanoa
vielä sellasta että tuola imukaulan vieressä olevat "koodit" oli samat, mutta päällä vakiopytys lukee luultavasti (e) ja tässä toisessa (2)
no minkäslainen imukaula siinä sitten on jos kerta imuaukkokin on neliskanttinen?
siinä on ollu siis kiinni sellanen muovi systeemi joka on muuttanu ton aukon samanlaiseks ku alkuperänen, siinä oli ihan vakiokaasari
ok, missäs solikassa se oli kiinni?
sitten vaan 18mm bingiä etsimään
se oli siis tossa omassa läskitankissa, otin irti sen, ku avaan alakertaa ja kahtoin aluks että se on ihan vakio pytty, mutta sitte rupesin tarkemmin tutkihan, tallissa on 16mm dellu, pitäis vaan tehä oikeanlainen imukaula
no kerrot sitten ehottomasti miten potkii se pytty kun on kuristamaton!
tottakai, hommaan varmaa toisen alakerran ja avarran siitä huuhtelun lähtöja että menee portaattomasti, ku en tota vakion lähtöjä ala muokkaan
joo. oliko siinä minicrossissa pako- vai imuaikko neliskanttinen? kun se nyt ainakin viittaa minicrossiin että kun virityssarja pytyssä oli imu- ja pakoaukot sivuille ja minicrossisa ainakin imuaukko suoraan ylös ja pakoaukko suoraan alas.
imuaukko, tosa portmappia
muuten sitten kun hankit uuden männän niin vertaa sitä tohon ja kato ettei imu jää osin sulkeutuneeksi pitkän männän helmän takia ja että pkoaukko aukenee kokonaan alakuolokohassa.
nyt selvis että ei ookkaan alkuperänen mäntä, vaan toi passaa nuihin tämän pytyn huuhteluloviin (mitä nyt olivatkaan) yks yhteen.. selvis myös että ku mittasin että kansi on 1mm matalampi mitä vakio.
saiskohan tuosta männästä vielä sitten kalua jos puhistelis jne.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14