Soliferia

Täysversio: Paras 50cc sylinteri??
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
saattaa vapautua autisan viilaamaton ja porattu pytty + uusi orggis mäntä setti koossa 45mm
Onko 10mm tappi?
65 joka porattu 70 ja kympin tapilla
paljon pyytäsit siitä??
pytty poraukses vielä ja mäntä matkalla.... riippuu loppu kustannuksista.
EMC:n sivua selaillessani löysin talläisen. Mikä pytty on kyseessä?

http://shop.emc24.fi/WebRoot/495016/Shop...tid=113403
tuohan on vanhemman solikan sylinteri... pienempi ripanen... ainaki mulla on tollanen... ja tuola tallissaki on yks käytetty sellanen
Mutta tuo on uusi?
Uudelle tuo ainakin näyttää... varmaan joku 'tarvike' pytty, eli kopio vakiosta.Confused
Joo Tiller60 tiedoksi että älä osta tuota pannua solikkaas jos sulla on tomos 4g mylly tosa solikassa, mää tilasin ton sylinterin kerran emc:ltä ku oli niin halpa ja sitku aloin paikale laittaan niin nuo helmat oli liian paksut menemään lohkoista ja pakoaukko oli aivan päin vittua silleen vinossa tossa sylinterissä ja muutenkin aika valuvirheinen sylinteri, lähetin sen sitten takas emc:lle ja sain rahat takasi!
Ok, jätetään tuo ostamatta! Pitää porauttaa sitten tuota vakio pyttyä vaan.
Jos vaa osaa viilata oikee oppisesti eli käytetään astelevyä niin että ajoitukset on oikeat nii vakiopytystäkin saa kunnon kisapytyn ja halvalla. Kaveri viilasi pytyn mulle oikea oppisesti semmosen kisapyty et varmast 50cc metra jää ku tikku paskaaMosh[/u]
itekki alan kääntyhän ton viilatun puolelle... ei jollain ois halvalla tommonen hyvin viilattu pieni ripanen ja siihen joku hyvä esim 2mm laskettu kansi... eikä tarviis alkaa lohkojakaa muuttahan jollekki sylinterille... ku en ala tota "alkuperästä" viilaahan...

tallissa ois kyllä entiseltä omistajalta saatu sylkkä... varmaan porauttamalla sais hyvän... ei tulis sinivuokot kahtohan niin ku jollekki jolla on kii metrakitti... se on mun mielestä melkonen kyttämagneetti...
Joo, onhan se kyttämagneetti mutta kyllä varmaan kulkee paremmin kuin vakiopytystä viilattu. En oo mikään metramies mutta on senverran tullu noita kokeiltua että tiedän mistä puhun! itsellä on autisoita! myös metrakittejä1
suksi.kuuseen kirjoitti:Jos vaa osaa viilata oikee oppisesti eli käytetään astelevyä niin että ajoitukset on oikeat nii vakiopytystäkin saa kunnon kisapytyn ja halvalla. Kaveri viilasi pytyn mulle oikea oppisesti semmosen kisapyty et varmast 50cc metra jää ku tikku paskaaMosh[/u]

siis miten tuo astelevyllä katotaan ne aukkojen mitat oikein? voisko joku laittaa tarkat ohjeet miten käyttää tuota astelevyä aukkojen viilauksessa yms.? ja onko kellään jotain vinkkejä millä sais kotitarvevirittelijä viilattuu huuhtelut esim sylinteriputken puolelta (kun ei viiti mitään hirmusia laitteita ostaa semmoseen)?
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14