Soliferia

Täysversio: Kestävä mäntä
Katselet kevennettyä arkistoversiota. Siirry keskustelualueen täysversioon.
Sivut: 1 2 3 4 5 6
mikkoseiska kirjoitti:Jos nuoli männänpäässä, niin nuoli pakoaukkooon päin. Ylleesä näin.
Juurikin näin. Eli se nuoli pakoaukkoon päin. Samoin kaikki tekstit ja numerot(esim se 41,5 siinä männän päällä) tulee oikeinpäin luettavaksi kun katsot männänpäälle kun kansi on pois ja kone oikeinpäinNauru
solifersm81 kirjoitti:noku mennee pitkää ku pytty paikoillee ja kaikki helponpi ois jos jollai ois valmiit mitat mut varmaa pakko se on laittaa sit -.-

Ota ensin 1,5-2mm siitä männänpäältä, eli huuhtelut+pako, ja sitten 2mm sitä imuhelmaa poikki.
no kiitoksia mopedireisseri
Eipä mitäänHymy
Nyt on piirretty jo merkit huomen vaa koulu jälkee hioo jos tulee järkevään näköne nii pittää tänne iha kuva laittaa ;d
milläs meinasit hiioo? semmoinen kupera viila voisi olla paras tuohon männän laen viistoittamiseen Razz
mutta empä muistellu puuta heinää minäkään kun kirjoittelin että nuoli männässä ylös päin sillä honda monkeyn ja honda tybe koneissa se tosiaankin on ylös päin! nuoli kohti imu venttiiliä,mutta solikoissa se tais olla alas päin... onneks siitä on niin kauvan kun on joutunut solikkaan männän vaihtamaan Cool
Dremelillä itse vetelin ja olisko tunti kestänyt kun "tehomännän" tein. Sitten vitutti kun se mäntä hajos seuraavalla viikolla kun prkl sokka irtos männäntapistaTwisted Evil
MopedRacer kirjoitti:Dremelillä itse vetelin ja olisko tunti kestänyt kun "tehomännän" tein. Sitten vitutti kun se mäntä hajos seuraavalla viikolla kun prkl sokka irtos männäntapistaTwisted Evil

joo tänää en kerenny sitä alottaakaa mut tuliko pahat naarmut ku lähti sokka irti ja pyttyy raapi...
itse harjoittelin vanhalla männällä ja uudella viilalla ei kauvoo menny. dremeli olisi kova peli mutta käyttö niin vähästä että ei raski ostoo Razz
9€ Maksaa honkkarista semmoinen sähkökäyttöinen jolla parit männät viilaa. Mutta saahan ne tarkemmin käsipelillä jos jaksaa. Nauru
solifer sm 86 kirjoitti:dremeli olisi kova peli mutta käyttö niin vähästä että ei raski ostoo Razz

Kai se käyttö nyt onkin vähäistä jos sitä ei edes ole..? Kummasti käyttö lisääntyy jos sellasen hommaa.

Hyvä se Dremeli on olla, ja nimenomaan se dremeli. Ite oon parit kappaleet vittuuntuneena kattonu noita halpispaskoja kun ovat aika kertakäyttökamaa.

Ite tuppaan nuo männän muokkaukset tehdä käsiviilalla, ellei nyt sitten isompaa lovea ole tarkoitus tehdä..
[Kuva: th_Imuhelmanraakatyst-135mm.jpg]
joo tänää alotin ton hiomisen aluksa se meni päin seiniä ja sit otin moottorisaha teräviila ja hitaasti ku tekee nii hyvä tulee ei sille mitää maha Big grinD
Itse olen Proxxon:ia käyttänyt hakkaa menneentullen Remelin.
Pari dremeliä rikkoneena (laakerit ei kestä)

http://www.profimix.fi/product_details.php?p=4
onhan toki minulla semmoinen 12e maksanut sähkö vinku pikku kolojen kiilotukseen mutta ei sillä nyt mäntää muokkailla Razz
Selly: voishan sitä käyttöö olla enempi mutta en nyt ainakaan heti keki kuin monkelin kannen avarrus,löytyypähän tuo kolulta jo tarvihtoo jotain isompaa viilailla...
jmr75 kirjoitti:Itse olen Proxxon:ia käyttänyt hakkaa menneentullen Remelin.
Pari dremeliä rikkoneena (laakerit ei kestä)

Mitä niitä Proxxoneita oon käyttäny niin tuntuvat vähän tehottomilta..?

Itellä laakerit kestänyt, mutta se kehä mistä ottaa hiilet kiinni, korkkas.
http://youtu.be/vcNty3Wl9CU

Ootteko kattonu jotta sopiiko minkään muun mäntä miten pienellä laitolla solleen? Sillä sais samantien kestävempää mäntää samantien kun vaan jättäis noita Tinaminejä käyttämättä..
eikös beetta ollut käyttänyt am6 mäntiä tunassa? männöö kait solleenkin jo 12mm männäntappi Razz
Sivut: 1 2 3 4 5 6