ei pidä ottaa pakohelmasta! menee sitten virtaukset vituiks. tarkoitin sitä että ottaa männän päältä kun kahtoo pako aukosta sen paljonko se tulee tielle kun mäntä on akk:ossa.
Nii sitähä minäkii...oisko kellää valmiita mittoja pääsis paljon helpommalla vai onko joka pytys erikoot
Onkos männäs mitään merkkiä kumpi on imu ja kumpi pako helma
Mannänrenkaiden tapit osoittaa takaviistoon, eli imupuolelle päin.
Ei näin miten Rustinki sanoo.
Rustinki kirjoitti:Mannänrenkaiden tapit osoittaa takaviistoon, eli imupuolelle päin.
Vaan männänrenkaan tapit pakoaukkoa kohti.
no männän pääs on vaa et 41.5 ja nuoli toisee helmaa mut jos männärenkaatapit pakoaukkoo kohti nii tuo helpottaa jonnii verra mut onkos kellää itetehty tehomäntä että sais tietää monen milli montut pitää tehä
katoppa jos sinulla on mäntä jo paikoillaan niin siihen suuntaan laitat nuolen osoittamaan kuin paikoillaan ollessaan. yleensä nuoli on ylös päin niin oikeen päin. mutta varmista sillä m renkaan tappien osotus suunnasta
Mäntä kiinni kiertokankeen ja pytty paikoilleen.
Mäntä alakuolokohtaan ja mittaa kuinka paljon pitää tavaraa ottaa pois, että ei ole virtauskanavien ja pakokanavan kohdalta pykälää.
Älä viilaa liian lähelle männänrenkaita.
Männän imupuolen helmasta 3mm pois.
Kas tässä oma valmiste teho mäntä
Jos nuoli männänpäässä, niin nuoli pakoaukkooon päin. Ylleesä näin.
noku mennee pitkää ku pytty paikoillee ja kaikki helponpi ois jos jollai ois valmiit mitat mut varmaa pakko se on laittaa sit -.-
Jokainen pytty on vähän erilainen, että saat kohdistettua viilaus paikat kohdalleen pitää mäntä olla pytyssä.
Jos sulla on pytty irti niin ei siihen mene paria minuuttia kauempaa, kun tunkee sen paikoilleen. Ei tarvitse laittaa m-renkaita eikä sokkia paikoilleen.
kuinkas alas se mäntä menee
jmr75 kirjoitti:Ei näin miten Rustinki sanoo.
Rustinki kirjoitti:Mannänrenkaiden tapit osoittaa takaviistoon, eli imupuolelle päin.
Vaan männänrenkaan tapit pakoaukkoa kohti.
Hyvä kun korjasit. Näinhän se on. Pevetissä oli tapit taaksepäin
solifersm81 kirjoitti:kuinkas alas se mäntä menee
no voi pyhä yksin kertaisuus! työnnät mäntää niin alas kuin se männee ja kas näin olla akk:ssa.
no tiiän ton mut pittää sit varmaa pakko laittaa se mäntä ja mäntä kii ku ne on irti ja 50 pytty paikoillaa