eipä ole kovin hyvä vaihtoehto, kun ohivirtauskanavien kohdalla männässä viilaukset todennäköisesti ei ole kohdillaan minicrossin sylkkään. muuten kyllä kestävä mäntä ainakin vakio sylkässä oli.
Aijaa tämä on minicrossiin? no sitten en osaa sanoa... varmaan Valkjärven Jorma osais sanoa, tai joku muu solifer asiantuntia?...
joo, Kyselin tossa yks päivä moposportista mäntää tähän niin sanovat että dinamini kestää ja on hyvä ja ei pitäs renkaitten lukkotapit lähtee lentelee, kun laittaa renkaitten päittäis välykset oikeaksi, tiedä siten uskaltaako kokeilla, kun pytty on uusi ja tulee käyttöön.
mopo sportin mukaan käyttävät mopo gp,ssä noita dinaminin mäntiä pucheissa ja tomoksissa.
dinaminin männät on täyttä paskaa omien kokemuksien mukaan! mänän tapin sokat lähtee irti helpommin kuin muista mutta en voi väittää etteikö ole asentajalla sattunut virhettä
kestää tai ei.
paljonkos olet jättänyt renkaitten välyksiksi?
Kaverin automaattisolikka (Vakio!) on syöny varmaan neljä
Tinaminin mäntää ilman järkevää syytä..
Mäntä on leikannut, männänrenkaat poikkeillut ja männänrenkaan lukitustapit lähtenyt kävelemään.
Sokat on sentään pysynyt paikoillaan..
Joka kerta on päittäisvälys katsottu kohdilleen, aukoissa ollut hyvät viisteet, kaasarin säädöt pidetty aavistuksen rikkaalla, ja tankissakin Castrolin 2t ölpät..
Noo, viimesimmän kasaamisen yhteydessä yritettiin kaikki kattoa vielä viimesen päälle kuntoon, ja toistaiseksi se ainakin on toiminut.. Eipä sille käyttötuntejakaan ole kesän jälkeen tullut varmaan edes kahta tuntia..
Zetallakin noita Dinaminin mäntiä muistaakseni mennyt useampi kappale.
joo TINAminin mäntiä tosiaankin
Kyllä mulla kestäny tuo tinamin tuossa 84sessa ihan hyvin... Eka kesti jotain 3000km ja nyt tällä toisella ajettu jo saman verran, eikä ees sirise vielä...
Ite oon Puchissa käyttäny ihan Am6 mäntää. Miinuksena on tietysti se että minimiporaus on 41,5mm jonka jälkeen saa 0,2mm välein uusia kokoja. Toinen miinus on että tarttee muutaman millin koropalan pytyn alle. Iso plussa on 1mm männänrenkaat eli renkaat kestää kierroksia lepattamatta ihan kohtuullisesti.... Jostain kun löytäis 0,8mm renkailla am6 männän niin a vot
Tinaministä läks ylin männänrengas veke muutaman kymmenen kilometrin ajon jälkeen. Toki se värkki otti jenkaakin yli kymppitonnin...
Aijaa kiitos tiedosta
pitääpä itsekkin kokeilla joskus tuota Am6sen mäntää solikkaan, kun Minarellin koneethan on tiedettävästi lujia kuin solikatkin
Paljon muuten joutuu tuommosesta Am6sen männästä maksamaan?
En muista vaikka muutama päivä sitten sellaisen tilasin. Eli tuskin se mikään järin kallis ollut. Luokkaa pari kymppiä
Jos kerran toisaalla sanottiin että solikan pytyn helmat on ohkasemmat ku puchissa niin toi 41.5mm saattaa olla jo karvan verran liian iso siihen. Minäkin käytän mieluummin vakiomäntää jossa 2mm renkaat. Sitten kun pytty rupeaa olemaan mallia "härö" niin vaihdetaan myös mäntä hiukan parempaan. Eli suosittelen Am6 mäntää ainoastaan tappiin poratuille sylintereille. Niin ja männäntappi on sitten 12mm...