04.12.2008, 19:29
Otsikko voi olla joidenkin mielestä outo mutta kysymys on aiheellinen. Minun mopoharrastus taitaa kismittää jotakin naapuria melko paljon. Meidän rivitalon pihalla on (keskeneräinen) grillikatos jolla ei ole ollut mitään virkaa 16 vuoteen. Kun kesä oli senverran sateinen kun oli niin ruuvasin mopoja katoksen alla enkä vesisateessa, jätin mopot jopa katoksen alle sateensuojaan. No, seurauksena tuli kirjallinen varoitus ja uhkaus häädöllä. Ei siinä mitään, toimitin mopot muualle. Eilen kävin kärryn kans hakemassa 350:n km:n päästä ajokuntoisen tunturiprojektin sekä osia. Tulin myöhään illalla kotiin ja olin melko väsy (sydänvika) joten ajattelin että menen lepäämään ja vien projektit tänään pois. Väsymyksen ja univelan takia nukuinkin puoleenpäivään asti. No, keittelin kahvetta ja puin päälleni kun huomasin että poliisiauto ajoi rivitalomme sisäpihan ympäri, pysähtyi peräkärryn viereen, oli siinä hetken ja lähti pois. Mopoja ei näköjään saa harrastaa, siksi olen harkinnut harrastuksen vaihtoa.
Taidan alkaa harrastaa autohifiä, asennan ja varsinkin säädän ja koekuuntelen laitteistoa parkkipaikallamme päivästä toiseen. Aloitan 07.00 ja lopetan 22.00 eli hiljaisuusaikaa kunnioitan. Muuten laitteet saa jyskyä niin että rakennusten tiiliseinät tärisee... Naapureiden turha valittaa, eipähän näy niitä syntisiä mopoja missään...
Taidan alkaa harrastaa autohifiä, asennan ja varsinkin säädän ja koekuuntelen laitteistoa parkkipaikallamme päivästä toiseen. Aloitan 07.00 ja lopetan 22.00 eli hiljaisuusaikaa kunnioitan. Muuten laitteet saa jyskyä niin että rakennusten tiiliseinät tärisee... Naapureiden turha valittaa, eipähän näy niitä syntisiä mopoja missään...