02.09.2008, 21:40
joo eli onkos solikkamiehillä naisia? ittellä ei oo mutta kyllä sitä jotain pientä aina on
Hei. Olen signaturevirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi sigusi jatkeeksi.
Soliferia on jäänyt eläkkeelle! |
Kysely: niin onko solikkamiehillä naisia? |
|||
pientä säpinää | 23 | 58.97% | |
on tyttö ystävä | 12 | 30.77% | |
avioliitossa | 4 | 10.26% | |
yhteensä | 39 vastausta | 100% |
* tämä on oma vastauksesi. | [Näytä tulokset] |
naiset
|
02.09.2008, 21:40
joo eli onkos solikkamiehillä naisia? ittellä ei oo mutta kyllä sitä jotain pientä aina on
Hei. Olen signaturevirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi sigusi jatkeeksi.
02.09.2008, 22:05
Eipä niitä vielä ole näkynyt.
http://netti.nic.fi/~rush/tuna/
http://users.utu.fi/anpaja/mopo/solifer_tietoa.html Turun moottoriseura viilaamassa pyttyä: " - An määki viila vähä sitä pakoaukko." " - Kuivarte sää se männähelma kokonas poijes sahasi?" " - Virtane! Misä mu viila o?"
02.09.2008, 22:09
SOLIFERdriveri kirjoitti:Eipä niitä vielä ole näkynyt.Sma juttu vanadium kirjoitti:ei oo ei no teet vain toiset jalkatapit, pistät pidemmän moottoripyörän penkin ja käytät tavallisen 2-tahti öljyn sijasta mansikan hajuista täys synteettistä kun sitäkin saa nykyään. niin ruppee tungosta olemaan
02.09.2008, 22:29
Matkustajan tappeja kokeiltu,oli huono idea.Mopoon tuli liikaa painoa taakse,nousi keula herkästi
Vauhti korjaa virheet..
02.09.2008, 22:33
no oliko mies vai nainen takana??
02.09.2008, 22:46
No pittäähän niitä naisia olla
Sehä ois mukava kaveri tuolla tallilla?
02.09.2008, 22:48
kyllä ja tuurilla niiltä saa paljo kovempaa kyytiä kuin solikalla
02.09.2008, 22:50
Nii jos ajat 2 päälä kura lätäköstä ja muija ravassa
Tai sitten ihan muuta Ps. on muuten hyvä aihe
03.09.2008, 17:11
mopomies kirjoitti:joo eli onkos solikkamiehillä naisia? ittellä ei oo mutta kyllä sitä jotain pientä aina on Olisikin...
Vanhalla mopolla ajaminen on asennekysymys
no siitä vaan sitten luontevasti juttelemaan niille ja mullaki on ollu pitkähkö tauko kun on ollu ennen niin pienessä koulussa ettei ollu valinnanvaraa ja nyt on sitten taas isommassa koulussa niin isompaa pykälää vaan silmään
03.09.2008, 18:40
Ei se mitään pientä ole kun saa liikoja potkia pois etteivät jää alle...
Ei ole tullut vielä tylsää ikänä
03.09.2008, 18:46
Sissikersantti kirjoitti:Ei se mitään pientä ole kun saa liikoja potkia pois etteivät jää alle... hitsin onnekas no kertokaapas pari hyvää iskuvinkkiä
|