18.04.2014, 10:58
Mullaki otsikkoon rinnastettavissa oleva vika. Eli ei ota kunnolla kierroksia, ikäänku olis rajotin päällä ku sanoo vaa moo moo. Puola ja konkka vaihdettu uusiin. Tulppaki on. Ei imuvuotoja, ennakon _pitäisi_ olla ok, eli joku 1,5mm - 2,0mm EYKK. Kärkiväliki on oikein, eli se joku 0,36-0,4mm. Mut tosta ennakosta vielä sen verta, et säätövara käytetty loppuun. Tai sit jos haluis, nii vingulla vähä vinguttas lisää varaa. Mut siinä on semmone juttu, että vauhtipyörän kiilaura on tapin kohdalta hieman kulunut.
Elikkä jos uuden vauhtarin sais nii tän saattas jopa saaha kunnolla toimimaan, mut maksaa melki 100€. Ja saattaa olla hetken ilo, jos uus väljistyy samalla tavalla. Tää solikan kiilatappisysteemi on kyllä yks haistapaskan systeemi....
Voiko olla mahdollista, et uus konkka tai puola rajottas kierroksii ?
Kahdella eri kaasuttimella testattu Dellorto SHA eri kokoisilla suuttimilla, ja vakio bing säätösuuttimella. Eipä juuri vaikutusta ollu, vaikka mihin suuntaan veivasi suutinta täydellä kaasulla.
Pytty porautettu ja mäntä vaihdettu, kokoonpano kokoa ~60cc. Vakio putki ilman änkkää.
Elikkä jos uuden vauhtarin sais nii tän saattas jopa saaha kunnolla toimimaan, mut maksaa melki 100€. Ja saattaa olla hetken ilo, jos uus väljistyy samalla tavalla. Tää solikan kiilatappisysteemi on kyllä yks haistapaskan systeemi....
Voiko olla mahdollista, et uus konkka tai puola rajottas kierroksii ?
Kahdella eri kaasuttimella testattu Dellorto SHA eri kokoisilla suuttimilla, ja vakio bing säätösuuttimella. Eipä juuri vaikutusta ollu, vaikka mihin suuntaan veivasi suutinta täydellä kaasulla.
Pytty porautettu ja mäntä vaihdettu, kokoonpano kokoa ~60cc. Vakio putki ilman änkkää.