20.09.2012, 20:58
(Viestiä muokattiin viimeksi: 20.09.2012, 21:30, MopedRacer.)
Elikkä vanhan topicin osa kaksi. Pyörähän on siis Edelleenkin Solifer Sm vm 76, jota yritän aina parhaani mukaan piristellä. Tämänhetkiset virit on 40mm koossa oleva paljonpaljon viilattu vakiopytty, muokattu mantä, 6mm laskettu kansi, 20mm Dellorto phbg, Itsetehty mitoitettu pakoputki, ja viides vaihde. Noilla vireillä ja 13-42 välityksillä mopedi keräsi huippuja GPS:ssään 72,3km/h tasaisella hentoon myötätuuleen. Että jos joku viitsii, niin laskekaa siitä kierrokset, sillä Beetan kierroslaskurilla? Itse en osaa täysin varmasti... Noo viimetopicin lopussa mopedi näytti suurinpiirtein tältä:
Weekend0349[1].jpg (Koko: 452,1 kt / Latauksia: 482) Ja nyt tällähetkellä tältä:
Weekend0398[1].jpg (Koko: 248,43 kt / Latauksia: 601)
Weekend0400[1].jpg (Koko: 384,68 kt / Latauksia: 693) Keulaksi vaihdoin Paiolin keulan ja etulokari on Suzuki S1:sen lokarista muokattu. Ajomukavuuksissa pidon takaa edessä Duron nappularengas ja takana Sheg Shing nappulagummi. Myös takavanne vaihtui Lelau:n navalla varustettuun vanteeseen, jonka myötä sain tähän myös jarrut hidasteeksi. Äänenvaimentimenkin ihan "vahingossa" tähän värkkäilin... Eihän se komea ole mutta pitäähän nyt jonkinlainen naapurisopu säilyttää... Ja toimii. Kuvista poiketen nyt maalattu.
Seuraavaksi laitan tähän kiinni pyödällä lojuvan viilaus operaatiota odottavan koossa 42mm olevan vakiopytyn (on jo vähän valmiiksi viilattu). Siitä tulee sitten hirveä vääntöpytty. Imuaukon työstämisen siitä pytystä jo aloitin, leveyttä on 71-73% sylinteriputken halkaisijasta ja imun ajoitukset 160-180 asteen välillä, riippuen siitä minkälaisen männän tähän teen.
Kommentteja otan ilolla vastaan
Weekend0349[1].jpg (Koko: 452,1 kt / Latauksia: 482) Ja nyt tällähetkellä tältä:
Weekend0398[1].jpg (Koko: 248,43 kt / Latauksia: 601)
Weekend0400[1].jpg (Koko: 384,68 kt / Latauksia: 693) Keulaksi vaihdoin Paiolin keulan ja etulokari on Suzuki S1:sen lokarista muokattu. Ajomukavuuksissa pidon takaa edessä Duron nappularengas ja takana Sheg Shing nappulagummi. Myös takavanne vaihtui Lelau:n navalla varustettuun vanteeseen, jonka myötä sain tähän myös jarrut hidasteeksi. Äänenvaimentimenkin ihan "vahingossa" tähän värkkäilin... Eihän se komea ole mutta pitäähän nyt jonkinlainen naapurisopu säilyttää... Ja toimii. Kuvista poiketen nyt maalattu.
Seuraavaksi laitan tähän kiinni pyödällä lojuvan viilaus operaatiota odottavan koossa 42mm olevan vakiopytyn (on jo vähän valmiiksi viilattu). Siitä tulee sitten hirveä vääntöpytty. Imuaukon työstämisen siitä pytystä jo aloitin, leveyttä on 71-73% sylinteriputken halkaisijasta ja imun ajoitukset 160-180 asteen välillä, riippuen siitä minkälaisen männän tähän teen.
Kommentteja otan ilolla vastaan
...