20.05.2012, 20:37
Sain ajatuksen kokeilla kaasuttimen entisöintiä kemiallisella metallilla kun luin pakkauksen kyljestä että se kestää useimpia liuottimia. Moponi alkuperäis-Bingiä oli viilattu rankalla kädellä ja tietenkin ihan miten sattuu. Takapäässä kaasuttimen runko oli puhki ja kiinnityslaipan kohdalla reikä oli venähtänyt epäkeskoksi. Kaasutin on nyt noin 13mm.
Ruuvasin paksun imutiivisteen laippaan ohjaimeksi ja puulastalla pyyhin kem.metallia paksun kerroksen kaasuttimen sisään. Takapään reiän paikkasin myös. Aineen kuivuttua hioin hiekkapaperilla kaasuttimen siistiksi ja pesin pölyt pois sinolilla. Reiästä ei tullut vieläkään ihan 100% pyöreä johtuen käsivaraisesta hiomisesta, mutta virtauksien pitäis nyt kulkea monin verroin paremmin. Nähtäväksi jää milloin mössö löytyy männänpäältä..
Yrittäkää saada kuvista selvää, ne on otettu 5v vanhalla kännykällä
Ruuvasin paksun imutiivisteen laippaan ohjaimeksi ja puulastalla pyyhin kem.metallia paksun kerroksen kaasuttimen sisään. Takapään reiän paikkasin myös. Aineen kuivuttua hioin hiekkapaperilla kaasuttimen siistiksi ja pesin pölyt pois sinolilla. Reiästä ei tullut vieläkään ihan 100% pyöreä johtuen käsivaraisesta hiomisesta, mutta virtauksien pitäis nyt kulkea monin verroin paremmin. Nähtäväksi jää milloin mössö löytyy männänpäältä..
Yrittäkää saada kuvista selvää, ne on otettu 5v vanhalla kännykällä