solikkaracing kirjoitti:Eikös tuossa ole CR Raisun kone?
Raisuhan se on raisun omalla motilla 75cc Läppäautisalla.
Soliferia on jäänyt eläkkeelle! |
Tsättitopik
|
solikkaracing kirjoitti:Eikös tuossa ole CR Raisun kone? Raisuhan se on raisun omalla motilla 75cc Läppäautisalla.
25.02.2013, 14:14
Komea Raisu. Luulisi tuolla sylinterillä jo vähän vetävän?
25.02.2013, 20:33
Henk kirjoitti:Komea Raisu. Luulisi tuolla sylinterillä jo vähän vetävän? Ehkä. Aika rauhalliset aukioloajat siinä on, että ei se korkeelta kilju. Viilaamattomat kanavat siinä on.
25.02.2013, 23:02
Oisko kukaan tietonen, mistä vois kuulua semmonen kova kilkatus Toyota Corolla FX:n moottorista? Männät on ehjät, missään laakerissa ei oo klappia. Käyntiin ku laittaa, nii kuuluu kilkatus ja kovenee vaan ku kierroksia antaa. Moottori käytetty irti, yks tuki siinä moottorissa oli löysällä ja se kilkatti, kiristettiin se ja moottori takas paikalleen, sama kilkatus edelleen, voisko vika olla venttiileissä tai kannessa?
Myydään SM ja TS osia ja Solifer TS vm. 82
25.02.2013, 23:44
Kuuluuko koneesta ns "naputusta", silloin vika on venttiileissä. moottori voi olla myös niin väljä että kilkattaa väljyyttään
Viritys lasketaan onnistuneeksi jos teho ei laske enempää kuin 10%
26.02.2013, 1:51
Naputusta kuuluu. Ei se ainakaan väljä tuntunu olevan. Se on semmonen kovaääninen naputus. Jos venttiileissä vika, nii saakos niitä mitenkä heleposti korjattua?
Myydään SM ja TS osia ja Solifer TS vm. 82
26.02.2013, 9:47
Noo kanttahan siinä,joutuu vaihtamaan tai korjaamaan vanahan.
rahalla saa ja solikalla pääsee
26.02.2013, 10:44
Kannattaa ostaa purkaamolta ehjä kansi, halvimmalla pääset. Venttiilit joutuis hiomaan ja laittamaan uusiks
Viritys lasketaan onnistuneeksi jos teho ei laske enempää kuin 10%
26.02.2013, 12:06
Yks kans ois jo tiedossa. Pittää tännään pittää välipäivä auton rassuusta ja laittaa solikan kone kasaan
Myydään SM ja TS osia ja Solifer TS vm. 82
26.02.2013, 20:06
Pakko kehuskella tähän väliin, Toyotan 1,6 ruisku 4A-GE TC moottori on kyllä ehkä maailman paras auton kone mitä on ikinä missään ollut. Tehoa on vakiona aivan riittävästi, muistaakseni 160heppaa, ja kestävyys on kuin suomalainen peruskallio. Meilläkin tuollaisella koneella oleva Gorilla joskus oli, ja jälkikäteen myynti harmittaa paljon. Varsinkin kilpa-autoihin ihan ykkönen. Jokkiksessa ja sprintissä paljon kaytössä. Tuossa tutun tyylinäytettä: http://kk-sport.net/index.php?option=com...&Itemid=12
...
26.02.2013, 20:20
Samaa mieltä. Mielestäni tuo kone, toyotan AE-86 ja BMW m3 turbolla ovat kyllä parhaimpia koneita
ralli-sprinttiin!
Viritys lasketaan onnistuneeksi jos teho ei laske enempää kuin 10%
27.02.2013, 1:11
Veljellä sama kone F-cupin autossa, mutta etuvetoisessa hatchback korissa. Kyllähän se hyvin kulki kun kerran kyytiin pääsi. Kestävyydestä ainakaan tuolla 190hp:lla en sitten menisi kehuskelemaan...
27.02.2013, 1:48
Onkos kellään pevetin 50cc p+ pytylle valmiiksi mitoitetun putken mittoja?
Tekis mieli luhaota äkäsempi putki pistää viilausten kaveriks.
rahalla saa ja solikalla pääsee
27.02.2013, 12:50
Mitoita blairilla?
Viritys lasketaan onnistuneeksi jos teho ei laske enempää kuin 10%
27.02.2013, 19:32
Mulla olis, mutta täytyy kysyä serkulta lupa, joka on sen mitoittanu, että saako laittaa julki.
...
|