En ole solikassa vielä kokkeillu, mutta ainakin kärettömiä voi kahtoa ajotuslampulla, irto akkuun ajotuslampun virtakaapelit kiinni ja tulupan johtoon se piuha joka siihen kuuluukin ajotuslampusta.
Otat puutikun, tarpeeksi pitkän että sitä yltää hyvin käyttää sylinterin sisässä. Vuolet tikun tarpeeksi ohueksi että menee tulpanreijästä sisään. Laitat tikun sylinteriin, pyörität magneetosta männän yläkuolonkohtaan (siihen ylimpään kohtaan mihin mäntä nousee) merkkaat kannen korkeudelle vaikka tussilla merkin puutikkuun. Nyt katsot ohjekirjasta moposi sytytysennakon (tässä tapauksessa 1,7 - 2,0 mm). Teet vanhan merkin yläpuolelle toisen merkin. Eli 1,7-2,0mm korkeammalle. Nyt työnnät tikun takaisin tulpanreijästä ja pyörität taas magneettoa. Kun ylempi merkki tulee sylinterin kannen kohdalle pitäisi kärkien aueta magneetosta. Säädät sitten magneeton pohjalevyä pyörittämällä ennakkoa, kunnes on oikea. Ei saata saada ihan oikein, mutta laita siihen missä on lähimpänä. Toivottavasti selvensi asiaa!
Juu näin ja menin vielä siitä mistä aita oli matalin ja katsoin koska kärjet avautuivat ja sitten sen kuinka ennakkomerkit täsmäsivät. Onko sen nyt sitten viimeisen päälle kohdallaan onkin jo eri juttu...