22.05.2011, 22:10
Terve.
Hyvin alkanut projekti meni pariksi vuodeksi liiteriin, ja nyt kun poljeskelin käymään, niin ei ottanut kierroksia ollenkaan. Pakoputki oli niin täynnä jankkia ettei ihmiskeuhkoilla saanut ilmaa läpi, vaikka otsasuoni pullollaan yritin.
Vaimentimen takimmainen suppilo ja sisältä se limppu joka kerää savut ulos putken päähän lähti helposti irti, mutta muut sisuskalut istuu tiukassa.
Änkkärin kromipinta on vielä suht' hyvässä kunnossa (vaikka tyhmyyttäni kumivasaralla kerkisin siihen takoa lommoja), niin en haluaisi pillillä polttaa karstoja. Minkälaiset sisuskalut tässä on? Nyt päästä katsoen näkyy tyhjä kammio, jonka pohjassa 2 reikää, valo ei tule läpi. Tuolla lienee villat vielä?
Käyrästäkin tuli kourallinen kovaa karstaa ja pakoaukko oli pienenlainen, mutta muuten pytty ja mäntä hyväkuntoinen, eikä männän päälläkään ollut paljoa karstaa.
Kannen tiiviste mureni pieniksi, en löytänyt voimakoneen listalta, onko sen paksuudesta tietoa, voiko itse tehdä tai sattuuko siihen jostain muusta?
Hyvin alkanut projekti meni pariksi vuodeksi liiteriin, ja nyt kun poljeskelin käymään, niin ei ottanut kierroksia ollenkaan. Pakoputki oli niin täynnä jankkia ettei ihmiskeuhkoilla saanut ilmaa läpi, vaikka otsasuoni pullollaan yritin.
Vaimentimen takimmainen suppilo ja sisältä se limppu joka kerää savut ulos putken päähän lähti helposti irti, mutta muut sisuskalut istuu tiukassa.
Änkkärin kromipinta on vielä suht' hyvässä kunnossa (vaikka tyhmyyttäni kumivasaralla kerkisin siihen takoa lommoja), niin en haluaisi pillillä polttaa karstoja. Minkälaiset sisuskalut tässä on? Nyt päästä katsoen näkyy tyhjä kammio, jonka pohjassa 2 reikää, valo ei tule läpi. Tuolla lienee villat vielä?
Käyrästäkin tuli kourallinen kovaa karstaa ja pakoaukko oli pienenlainen, mutta muuten pytty ja mäntä hyväkuntoinen, eikä männän päälläkään ollut paljoa karstaa.
Kannen tiiviste mureni pieniksi, en löytänyt voimakoneen listalta, onko sen paksuudesta tietoa, voiko itse tehdä tai sattuuko siihen jostain muusta?