solikka9966 kirjoitti:viritys. helppoa. ensinnäki laksea sylinteriä ja kantta pikkusen. jotta tiivisteet väliin jolloin laskee noin 2 milliä. tillotson kaasariksi ja säädetään seosta niin että johan ottaa kierroksia. jolloin voidaa ratastus muuttaa hyväksi niin kulukoo 105 km/h eikä tartte edes teharia
joo-o kannattaa laittaa kampikammionkattovalonkatkaisimeen karvanopat niin kulukee ainakin 106km/h ja pakoputkenpaukkulaakerinpaineensäädöt ratkaisee kaiken virittämisessä
Miksi ihmeessä PV:n koneen? Halvempaa ja helpompaa ostaa vain joku viripytty suoraan Tomokseen? Omat kokemukseni viritetyistä PV:n koneista on ettei niitä tahdo saada millään toimimaan ja noista Tomokseen menevistä pytyistä saa yhtä paljon tehoakin irti. Turhaa työtä sanon minä...