20.02.2011, 0:05
Nii en kyllä taija ostaa kun halvemmalla sais Kawasaki kx 80 (25hp)
Soliferia on jäänyt eläkkeelle! |
110cc Kone
|
20.02.2011, 0:05
Nii en kyllä taija ostaa kun halvemmalla sais Kawasaki kx 80 (25hp)
20.02.2011, 0:21
(Viestiä muokattiin viimeksi: 20.02.2011, 0:23, solikka9966.)
rahallahan saa mitä vaan mutta solifer ku on niin ei tartte ku bensaa ja eikä tartte mitää kiinalaasia paska koneita virittämiseksi ku voi solikanki virittää jotta kulukoo 105m/h. kokemusta on
20.02.2011, 10:35
solikka9966 kirjoitti:rahallahan saa mitä vaan mutta solifer ku on niin ei tartte ku bensaa ja eikä tartte mitää kiinalaasia paska koneita virittämiseksi ku voi solikanki virittää jotta kulukoo 105m/h. kokemusta on 105m/h ... ei vauhti päätä huimaa.. kävellen pääsee pitemmälle.. jos 105km/H tarkoitit ni keväällä ois kiva nähdä läskitankki esim lentokentällä jossa saa ajaa niin paljon ku vehkeet kulkee..
20.02.2011, 11:06
Pääseetköhän solikalla 105km/h, jos siinä on JPC 65cc autisa ikkunamännän kanssa, 5 vaihde, 20mm dellerton ja tehari? Semmoinen peli olisis projektina...
20.02.2011, 11:31
ehkä pääsee ehkä ei mutta luulis joku 90km/h kulkevan.
rahalla saa ja solikalla pääsee
21.02.2011, 16:01
Viilattuna menee, itsellä meni 90km/h viilamattoman 50 autisalla
auTisa racing
Tunturi Supersport - ajamisen iloa.
22.02.2011, 11:57
Tunturitehari, 16mm. Välejä en enää muista tarkalleen, olisiko 13/36 tapaista
auTisa racing
Tunturi Supersport - ajamisen iloa.
23.02.2011, 0:15
viritys. helppoa. ensinnäki laksea sylinteriä ja kantta pikkusen. jotta tiivisteet väliin jolloin laskee noin 2 milliä. tillotson kaasariksi ja säädetään seosta niin että johan ottaa kierroksia. jolloin voidaa ratastus muuttaa hyväksi niin kulukoo 105 km/h eikä tartte edes teharia
Jos tässä tarkoitit vakiopyttyä, niin ensinnäkin pyttyä pitäisi NOSTAA... Ja voisitko yrittää kirjoittaa niin ettei ymmärtääkseen tarvitse lukea kolmeen kertaan?
Ja voin sanoa 100% varmasti ettet pääse 50cc pytyllä ja vakioputkella tasaisella ikinä 105km/h... Ja et näytä ymmärtävän edes kaasarin säädöstä mitään, jos tarkoitat että ottaa paljon kierroksia niin silloinhan se käy laihalla ja leikkaa kiinni ja tehotkin ovat paljon pienemmät koska sylinteri käy liian kuumana.
23.02.2011, 20:02
ymmärrän kaasarin säädöistä todellakin. seoksessa on pääasia että se on tarkka. ei liika laihalla ja rikkaalla seoskella. TARKALLA SEOKSELLA. ja puristus suhdetta nostetaan laskemalla sylinteriä alas jolloin tulee vääntöä. imu ja pako aukko hiotaa peili kirkaaksi. (peilihiotaan) . ja sen jälkeen voi muuttaa ratastuksia. jos moottori saha kestää 15500 kier/min. niin miksi ei mopokin.
Joo mutta siinä on se, että et saa sitä vakiopyttyä kiertämään 15 000 kier/min... Pyttyä pitäisi viilata todella paljon ja sitten väität vielä vakioputkella. Mitä jos tulisit sitten puhumaan kun tiedät etes jostain jotain? En väitä että itsekkään paljon tietäisin, mutta sen verran ettet saa vakiopyttyä kiertämään 15 000 kier/min vakioputkella, etkä saavuta sillä 100km/h vauhtia. Siinä ei paljon isommat kaasarit ja tarkat seokset auta jos pyttyyn ei enempää ainetta mahdu.
23.02.2011, 21:56
no sama se kuka tietää ja mitä. tiedä riittävästi tästä ja kokemuksella. en itte sitä virittäny mutta isäntä se viritti ja vakio pytyllä kuulemma. kysyyn tänää.[/align]
24.02.2011, 0:15
eli tämäkin oli kuulo/teoria puhetta.tossa alkaa olee jo aika kovat kierokset: http://www.okriders.net/tomos.htm
rahalla saa ja solikalla pääsee
|